Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه ‌اهل‌سنت ارومیه با اشاره به حمله عربستان به کشور مظلوم یمن گفت: متاسفانه عربستان سعودی که خود یک کشور مسلمان است، تحت تاثیر استکبار جهانی قرار گرفته و به یمن حمله کرد و کشتار فراوانی را در آنجا به وجود آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با تبریک پیشاپیش دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از دوران دهه فجر، خاطرات خوش و ماندگاری برای ملت شریف ایران باقی مانده چون توانستند با فداکاری‌ها و رشادت‌هایی که در مقابل رژیم پهلوی از خود نشان دادند در برابر ظلم و ستم مبارزه کرده و رژیم ستمشاهی را از کشور بیرون برانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ‌اهل‌سنت ارومیه تصریح کرد: همچنین برای اینکه ملت ایران، آزادانه زندگی کنند به میدان آمده و توانستند انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی برسانند.

وی در ادامه با اشاره به حمله عربستان به کشور مظلوم یمن بیان کرد: متاسفانه عربستان سعودی که خود یک کشور مسلمان است، تحت تاثیر استکبار جهانی قرار گرفته و به یمن حمله کرد و کشتار فراوانی را در آنجا به وجود آورد.

ماموستا کلشی‌نژاد افزود: بی‌تردید این حرکت کشور عربستان، زیبنده کشورهای اسلامی و این کشور مسلمان که زادگاه پیامبران است نیست که اینگونه اقدام به ظلم و ستم و کشتار علیه سایر ممالک کنند.

وی در ادامه با اشاره به حالات روانی مردم جامعه و با اظهار تاسف از اینکه مردم در زمان ناراحتی و غم و غصه به مسائل خرافی روی می‌آوردند اظهار داشت: باید در زمان غم و ناراحتی به علمای اسلامی و یا به پزشک متخصص مراجعه کرده و باید از خدا طلب کمک خواست نه اینکه با روی آوردن به رمال و دعانویس، مسائل خرافاتی را در جامعه رواج داد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه: مسلمانان باید فلسطین را از دست غده سرطانی رژیم‌صهیونیستی خارج کنندماجرای تاریخ‌سازی مردم ارومیه در 2 بهمن 1357/ بازخوانی مقاومت مردم در مسجد اعظم + فیلم

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه، به صعود مقتدرانه ایران به رقابت‌های جام جهانی فوتبال اشاره کرد و گفت: ملی‌پوشان کشورمان بار دیگر در عرصه ورزش، ملت ایران را سربلند کردند و باعث شادی دل میلیون‌ها ایرانی شدند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی اهل سنت ارومیه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در جریان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین کلب جواد نقوی امام جمعه لکهنو به همراه جمعی از نخبگان علمی و دینی هندوستان ضمن بازدید از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع) با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن وحدتی شبیری رئیس این مدرسه دیدار و ضمن آشنایی با امکانات، فعالیت‌های تخصصی و توانمندی‌های این مجموعه بر همکاری و هم افزایی دو جانبه تاکید و توافق کردند.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن وحدتی شبیری با ذکر سابقه تاریخی پیوند مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع) گفت: «به صدقات جاریه توجه کنید و مردم هند را به این نوع صدقه جاریه توجه بدهید که امام صادق (ع) فرمودند: پس از مرگ انسان، جز از ناحیه سه خصلت، پاداشى به او نمى رسد؛ صدقه اى که در حال حیاتش جارى ساخته و پس از مرگش هم جریان مى یابد، سنّت و روش هدایتى که بنیان گذاشته و پس از مرگ هم به آن عمل مى شود، و فرزند شایسته اى که براى او دعا مى کند.

وی از این صدقات جاریه، وقف‌های مختلف و فعالیت‌هایی که بین علما و خیرین دو کشور تاکنون انجام شده است نمونه‌ای را بیان کرد و افزود: ما مطلع شدیم در شهر مقدس مشهد بانویی نیکوکار از کشور هند اقدامی خیر انجام داده و فضایی برای زوج‌های جوان هندی مهیا کرده است که بتوانند زندگی مشترک خود را با تشرف به حرم مطهر و زیارت امام هشتم (ع) آغاز کنند. این دست امور به عنوان کار‌هایی ماندگار و بسیار پسندیده به شمار می‌آید.
 در پایان این نشست صمیمانه، دکتر وحدتی شبیری با دعوت از طلاب نخبه هندی برای تحصیل در این مدرسه و همچنین اعزام مبلغ و مدرس از نخبگان مدرسه عالی فقاهت به هندوستان افزود: خیلی خوب است با صرف وقف‌ها و نیت‌های خیر شیعیان و خیرین هندی و ایرانی، طلاب و استادان هندی بتوانند در این مدرسه تحصیل کنند و پس از کسب علم به کشور خود برگشته و این علم را نشر دهند و برکاتش سراسر آن کشور را فرابگیرد.

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان