Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:45:05 GMT

رکورد ویژه زنان فوتسال نفت آبادان در راه پلی‌آف

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۳۲۶

رکورد ویژه زنان فوتسال نفت آبادان در راه پلی‌آف

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز با انجام سه مسابقه دنبال شد.

به گزارش "ورزش سه" حضور تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت کافا 2022 سبب آن شده تا رقابت‌های لیگ برتر هم تحت‌الشعاع قرار بگیرد و به مانند دیدارهای هفته دوازدهم که دو مسابقه آن معوق شدند، در هفته سیزدهم هم این اتفاق رخ داد و در گروه دوم نبرد هیات فوتبال اصفهان-ملی‌حفاری اهواز و پارس‌آرا شیراز-نصر فردیس کرج به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جالب آن‌که در گروه دوم مسابقات این هفته هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، چرا که مس رفسنجان که از صعودش به مرحله حذفی خیالش آسوده شده، از سفر به اسفراین سر باز زد تا نتیجه مسابقه این تیم مقابل حریف خراسانی خود 3-0 به سود تیم کیمیای اسفراین به ثبت برسد.

 

در گروه اول، تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان توانست آخرین مسابقات خود در مرحله گروهی را هم با برد پشت سر بگذارد و در رودان، برتری یک گله خود را با گلزنی فهیمه زارعی جشن گرفت تا نفت آبادان تنها تیم بدون شکست این فصل فوتسال زنان باشد و خود را مهیای حضور در مرحله یک چهارم نهایی کند؛ نفتی‌ها هفته آخر مرحله گروهی استراحت دارند. این تیم 34 امتیاز صدرنشین گروه اول است.

 

در دیگر مسابقات این گروه، در شیراز پویندگان صنعت فجر با شکستی سنگین مواجه شد و مقابل بوتا پلاس ایرانیان 10-1 بازی را واگذار کرد تا جایگاه دومی بوتا هم در مرحله گروهی تثبیت شود؛ فرهان ملارد هم در مسابقه با مس کرمان به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

 

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال زنان:

فرهان ملارد 1 - 1 مس کرمان
پویندگان صنعت فجر شیراز 1 - 10 بوتا پلاس ایرانیان
هیات فوتبال رودان 0  - 1 پالایش نفت آبادان
کیمیای اسفراین 3 - 0 مس رفسنجان (عدم حضور میهمان)
هیات فوتبال اصفهان - ملی‌حفاری اهواز (معوق شد)
پارس‌آرا شیراز - نصر فردیس کرج (معوق شد)

 

فوتسال بانوان فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی

استقلال و پرسپولیس علاوه‌بر رقابت برای کسب عنوان قهرمانی، در یک زمینه دیگر نیز تلاش می‌کردند تا به رکوردی منحصربه‌فرد و تاریخی دست یابند و آن نیز رسیدن به ۷۰ امتیاز در مسابقات فصل جاری بود تا بتوانند رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل از مسابقات لیگ برتر را بشکنند.

تاکنون بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به دوره بیست و یکم برمی‌گردد، جایی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانست با کسب ۶۸ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. البته آبی‌پوشان در هفته پایانی می‌توانستند با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان به امتیاز ۷۰ برسند که در این مسابقه با تساوی بدون گل متوقف شدند.

استقلال و پرسپولیس تا پیش از دیدار‌های دیروز، این فرصت را داشتند تا با پیروزی در تمامی دیدار‌های باقی‌مانده خود در لیگ برتر، به امتیاز ۷۰ دست پیدا کنند، اما تساوی مقابل تراکتور و سپاهان منجر به از دست رفتن این رویا شد.

استقلال در حال حاضر ۵۴ امتیاز دارد و حتی اگر تمامی بازی‌های باقی‌مانده خود را نیز پیروز شود، در بهترین حالت ممکن به امتیاز ۶۹ می‌رسد. پرسپولیس نیز که ۵۳ امتیازی است در صورتی‌که تمامی امتیازات باقی‌مانده را به دست بیاورد، ۶۸ امتیازی خواهد شد و هیچ‌کدام از دو تیم قادر نخواهند بود که به رکورد ۷۰ امتیاز دست یابند.

با این حال، استقلال نکونام همچنان این فرصت را دارد تا با پیروزی در تمامی بازی‌های باقی‌مانده و کسب ۶۹ امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ مسابقات لیگ برتر را از آن خود کرده و رکورد تیم فرهاد مجیدی را بشکند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل زنان
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • جم رکورد فروش را شکست