Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورتموند در نظر دارد پس از حدود هشت سال، یک مهاجم ایتالیایی دیگر بخرد

با وجود تجربه ناموفق چیرو ایموبیله در دورتموند، زنبورها در نظر دارند یک مهاجم ایتالیایی دیگر خریداری کنند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، جانلوکا اسکاماکا، مهاجم 23 ساله باشگاه ساسولو و تیم ملی ایتالیا یکی از گزینه‌های بالقوه جانشینی ارلینگ هالند در دورتموند است و غول‌ زرد فوتبال آلمان، پیشنهاد اولیه خود برای جذب اسکاماکا را تقدیم سران ساسولو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروسیا دورتموند برای به خدمت‌گیری جانلوکا اسکاماکا، پیشنهادی 45 میلیون یورویی به ساسولو ارائه کرده و آماده است پس از جذب اسکاماکا، او را تا پایان فصل جاری به ساسولو قرض دهد. ارلینگ هالند به احتمال قریب به یقین در تابستان، دورتموند را ترک می‌کند و سران این باشگاه آماده جذب جانشین او هستند. 

جووانی کارنوالی، مدیر ورزشی ساسولو در خصوص پیشنهاداتی که برای گلزن جوان تیمش دریافت کرده، هفته گذشته گفته بود:

برای اسکاماکا، تماس‌هایی از تیم‌های ایتالیایی داشته‌ایم اما پیشنهادات جدی‌تر از طرف تیم‌های غیر ایتالیایی است. تیم‌های ایتالیایی در حال حاضر توان چندانی برای سرمایه‌گذاری قابل توجه ندارند. خوشبختانه تیم‌های خارجی، اسکاماکا را می‌خواهند.

با توجه به انتقال 75 میلیون یورویی دوشان ولاهوویچ به یوونتوس، اینتر تنها مشتری جانلوکا اسکاماکا میان تیم‌های ایتالیایی است. جوزپه ماروتا به شدت مشتاق است این مهاجم 23 ساله را به جوزپه مه آتزا بیاورد و برگ برنده او، تمایل بازیکن برای ماندن در سری آ است. ساسولو، اینتر را از پیشنهاد دورتموند آگاه کرده اما از طرف دیگر، اسکاماکا اینتر را باشگاهی ایده‌آل برای پیشرفت کردن می‌داند و احتمالا پیشنهاد دورتموند را رد خواهد کرد. لورنتزو لوکا، مهاجم 201 سانتی‌متری باشگاه پیزا، گزینه جانشینی اسکاماکا در ساسولو است. 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جانلوکا اسکاماکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • گل قیچی دیدنی جانلوکا اسکاماکا به فیورنتینا (آتالانتا 2-1 فیورنتینا)
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا