Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:06:35 GMT

خدمات دولت برای مردم بازگو شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۸۵۱

خدمات دولت برای مردم بازگو شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان درباره حضرت زهرا فرمودند زبان ما قاصر و ناقص است که در شأن و عظمت حضرت زهرا سخن بگوییم.

وی اضافه کرد: قرآن و حدیث در شأن آن حضرت نکات فراوان دارد که فهم آنها برای ذهن ناقص ما امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت داریم جبرئیل بعد از وفات پیامبر بر حضرت زهرا نازل می‌شد. این روایت در نهایت اعتبار است و جای تردید در آن نیست.
هاشمی نژاد افزود: جبرئیل نازل می‌شد و به حضرت آرامش و دلداری می‌داد، از حال و روز پیامبر آگاه می‌کرد، مقامات عالی پیامبر را به او نشان می‌داد، برای آرامش خاطر بی بی در فراق پیامبر و مصیبت‌هایی که به او وارد شد نازل می‌شد و او را دلداری می‌داد، ماجرای فرزندانش امام حسن و امام حسین واقعه کربلا و موضوع امام عصر (عج) به او خبر می‌داد. حضرت علی این روایات را می‌نوشت جبرئیل برای حضرت زهرا مرتب نازل می‌شد و خدمت ایشان شرفیاب می‌شد.

امام جمعه عسلویه فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و بیان کرد: ۱۲ بهمن سالروز بازگشت پیروزمندانه حضرت امام را تبریک می گویم. امام بعد از ۱۵ تبعید و غربت و مدیریت انقلاب به آغوش وطن و مردم بازگشت و انقلاب را به خوبی مدیریت کردند و مردم را آگاه کردند و مسیر را نشان دادند.

وی گفت: امام آمد و با آمدنش دل ملت را شاد کرد مردم احساس غرور و عزت کردند. امام آمد و جمهوری اسلامی را تشکیل دادند و فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم. درسخنرانی خود دربهشت زهرا فرمودند شاه فرهنگ ما را عقب نگه داشت. تحصیلات جوانان ما تام وتمام نیست و ۵۰ سال دانشگاه داریم دانشگاه رشد نکرده است و رادیو و تلویزیونش مرکز فساد بود. در تهران تعداد مشروب فروشی‌ها از کتابخانه ها بیشتر بود. امروز کجا هستیم؟ امروز دانشگاه ما کجاست؟ امروز نخبگان و مغزهای متفکری داریم که دارند ایران را جلو می‌برند.

امام جمعه عسلویه به خدمات دولت انقلابی اشاره کرد و افزود: نباید خدمات چند ماه دولت انقلابی را نادیده گرفت. سابقه ندارد رئیس جمهور این همه تحرک داشته باشد و جهادی عمل کند. از سفر روسیه برگشتند و با اینکه سفر مهمی بود و برنامه‌های فشرده‌ای در آن سفر داشتند بلافاصله برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان به کرمان رفتند تا از نزدیک وضعیت امداد رسانی به مردم را ببینند.

هاشمی نژاد ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و کارشکنی می‌کنند. در دوایر دولتی نفوذ دارند و سد راه دولت هم هستند. همه آحاد مردم توجه داشته باشند امروز دولت مردمی و انقلابی است. دولت دارد تلاش می‌کند اما فتنه گران ساکت نیستتد و به صورت جدی کار می‌کنند. اتاق فکرشان مرموزانه کار می‌کند که مردم علیه دولت تحریک کنند خود را دلسوز مردم جلوه می‌دهند. رنگ و لعاب دلسوزی می‌گیرند. خورشان مسبب اصلی این اوضاع بودند و نامه سرگشاده آماده می‌کنند و خیانت می‌کنند

هاشمی نژاد راه یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تبریک گفت و افزود: به ورزشکاران و ورزش‌دوستان تبریک عرض می‌کنم. به مجریان و دست اندرکاران خدا قوت می گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم با غیرت در میدان وارد شدند.

امام جمعه عسلویه کشتار مردم بی دفاع یمن توسط مزدوران آل سعود امارات وهم‌پیمان نشان را محکوم کرد و گفت: اینها دارند به طرز فجیعی مردم یمن را به شهادت می‌رسانند. دشمن اسلام هستند و دارند مسلمانان را از بین می‌برند.

کد خبر 5410776

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه سید علی هاشمی نژاد خطبه های نماز جمعه بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا برف و کولاک همدان اردبیل جمعه عسلویه هاشمی نژاد نازل می شد حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)