Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@13:10:31 GMT

تفکر انقلاب اسلامی تفکر تشنگی خدمت است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۸۶۱

تفکر انقلاب اسلامی تفکر تشنگی خدمت است

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: انقلاب اسلامی یک دوربرگردان برای جامعه بشری بود و حاکمیت مادی و استکباری به حاکمیت الهی و منطقی تبدیل شد.

او گفت: انقلاب اسلامی پایان راه نیست بلکه آغاز راه است و حرکت باید ادامه پیدا کند تا تمام طاغوت خارج و نظام الهی فراگیر شود.

سعادت‌فر گفت: سرانجام این انقلاب، باید به صبح ظهور ختم شود و مقدمه این صبح ظهور تهذیب نفس و بیرون کردن طاغوت نفسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امروز مردم با اعتماد به دولت، توقع دارند که مشکلات اقتصادی زودتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و حل شود.

امام جمعه بافق گفت: در طول روز حدود سه هزار دستگاه خودرو تولید می‌شود که تفاوت قیمت بازار و کارخانه ۱۰۰ میلیون تومان است و این یعنی روزانه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به جیب دلالان می‌رود.

او گفت: این‌ها باید مدیریت و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این سود به جیب خود دولت برود تا در راه صحیح هزینه شود.

سعادت‌فر گفت: امروز برخی شبهه ایجاد می‌کنند که دولت جدید نیز درحال مذاکره است، پس چرا معترض نمی‌شوید؟! در پاسخ باید گفت مذاکره‌ای که امنیت کشور را به خطر می‌انداخت و باعث گسترش بیکاری و اختلاف طبقاتی می‌شد با مذاکراتی که برای گرفتن حق مردم و رفع تحریم‌ها است، از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

امام جمعه بافق گفت: روزنامه‌نگاری مصری در مقاله‌ای نوشته است که ایران از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

او گفت: ایران در تمام امور استراتژیک جزء ده کشور برتر و در زمینه موشکی چهارمین کشور دنیا است.

سعادت‌فر گفت: روزه‌داری در ماه رجب به ویژه در اول ماه بسیار سفارش شده است و توصیه می‌شود از برکات این ماه بی‌بهره نمانید.

او گفت: ماه رجب فرصت خوبی است که در کنار همه عبادت‌های سفارش شده، برای نماز جماعت صبح آماده شویم و این کار را در خود نهادینه کنیم.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه انقلاب اسلامی او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی شریعت‌پناهی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) احادیث و روایاتی در باب فضیلت شناخت این امام بیان کرد و گفت: دعوت می‌کنم در مجالس سوگواری آن امام هُمام که در جای جای شهرستان چهارباغ برگزار می‌شود، شرکت کنید.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) با جهاد علمی، پایه‌های اولیه تأسیس حوزه‌های علمیه را بنا و شاگردانی را تربیت کرد و برای افزایش بصیرت اعتقادی مردم به نقاط مختلف فرستاد، ضمن گرامیداشت مقام معلم عنوان کرد: معلمان عزیز، تفکر را به نوجوانان بیاموزید و مبانی فکری و عقیدتی را در آنها تکمیل کنید و خانواده‌ها هم در این مسیر کمک کنند.

خطیب موقت نماز جمعه چهارباغ تصریح کرد: معلمان در کنار آموزش و پرورش باید روش فکر کردن را به دانش آموزان بیاموزند. ای کاش در برنامه‌های درسی مدارس، کلاسی هم برای روش تفکر در نظر گرفته و با فکر کردن، حکمت بر قلب دانش آموزان و انجام واجبات بر آنها جاری می‌شد.

کد خبر 6095844

دیگر خبرها

  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • معلمان روش تفکر و مبانی عقیدتی را به دانش‌آموزان بیاموزند
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند