Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: ائتلاف سعودی این هفته در عرض سه ساعت بیش از ۶۰ بار یمن را بمباران کردند و متاسفانه دنیا همچنان سکوت اختیار کرده است.

وی افزود: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک زندان در استان صعده را بمباران کردند و در نتیجه آن، ۸۲ نفر شهید و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ائتلاف سعودی می خواهد زیرساخت های یمن را نابود کند، خاطرنشان کرد: از کسانی که خود را حاکم دنیا می دانند بعد از این حملات خبری نشد و همچنان شاهد کشتار مرد مظلوم یمن هستیم.

امام جمعه مراغه بیان کرد: در مقابل این حملات وحشیانه، یمنی ها نیز پاسخ کوبنده ای به عربستان و همکار آن امارت دادند.

وی اضافه کرد: مردم یمن مقاوم و صبور هستند و تا به امروز با امکانات کم و دست خالی در مقابل حملات ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه مردم یمن فقیر هستند و در طول سال های اخیر بسیاری از کودکان در این کشور به علت فقر و سوء تغذیه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با محکومیت شدید حملات امارات و عربستان سعودی و کشورهایی که از آنها حمایت می کنند، اضافه کرد: آنها چگونه سر خود را بالا نگه می دارند و چگونه جواب شهدا را خواهند داد.

امام جمعه مراغه در ادامه به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: مردم ایران اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ استقبال بی‌نظیری از امام راحل داشتند که در تاریخ بی سابقه است.

آیت الله پورمحمدی اظهار امیدواری کرد: امسال هم برنامه های دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی به جریان دیروز صداوسیما و هک آن نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولان صداوسیما و امنیتی کشور انتظار داریم بررسی کنند و اگر احتمال وجود افرادی از داخل در این موضوع وجود دارد برخورد کنند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی ستاد اقامه نماز کشور مراغه خطبه ها محمدتقی پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ستاد اقامه نماز کشور مراغه آذربایجان شرقی ستاد اقامه نماز کشور مراغه خطبه ها محمدتقی پورمحمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مسجد امام زمان (عج) در شهر هرات در افغانستان را به شدت محکوم کرد.
 
گزارش ها حاکی از آن است که در این حمله خونین حداقل شش نمازگزار شهید و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.
  
این سازمان از مقامات کابل خواست تا تلاش‌های بیشتری را برای پایان دادن به چنین خونریزی‌هایی علیه غیرنظامیان افغان در سراسر کشور به کار گیرند.
 
سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که عاملان این حمله باید شناسایی شده و برای پاسخگویی به اقدام وحشتناک خود به دست عدالت سپرده شوند.
 
این سازمان در پایان مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های قربانیان ابراز و برای مجروحان طلب شفای عاجل کرد.
 
گروه تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به مسجد امام زمان(عج) در شهرستان گذره در هرات و شهادت شماری از نمازگزاران این مسجد را برعهده گرفت.
 

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه