Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه سمنان ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: باید این دستاوردها تبیین شود تا از تحریف آن جلوگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی‌شماری را به همراه داشته است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها ایجاد نظام ولایی و مردم‌سالاری دینی، خروج از نظام سلطه، رسیدن به استقلال، دستیابی به دانش‌های راهبری، تحکیم و ثبات در مقابل قدرت‌های جهانی، اقتدار و نفوذ عمیق در منطقه و کشورهای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر تبیین دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: تبیین دستاوردها راه حفظ آن و جلوگیری از تحریف آن‌ها از سوی دشمنان و بدخواهان این انقلاب و نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به مذاکرات وین و اقتدار ایران در این مذاکرات گفت: لغو همه تحریم‌ها، راستی آزمایی مؤثر ایران و ارائه تضمین از طرف مقابل اصولی است که اگر محقق شود؛ پذیرش برجام نیز عملی خواهد شد.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه به قطع چندثانیه‌ای برنامه شبکه یک صدا و سیما و سه شبکه رادیویی از سوی عده‌ای منافق کوردل اشاره کرد و گفت: این‌ها مزدوران استکبار جهانی و دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان به هر بهانه‌ای قصد ضربه زدن به کشور دارند؛ اما باید بدانند که ملت همیشه در صحنه ایران هرگز دست از پشتیبانی نظام و رهبری بر نمی‌دارند.

امام جمعه کرمانشاه: دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شودامام جمعه گرگان: مسلمانان باید جنایت آل‌سعود در یمن را محکوم کنندبرنامه‌های دهه فجر استان قزوین به شکل سلامت‌محور برگزار می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به حملات وحشیانه ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ضمن اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در این مورد گفت: ما این حملات وحشیانه را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستاوردهای انقلاب انقلاب اسلامی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب