Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به دنبال جنایت بزرگ آل سعود در به شهادت رساندن مردم یمن، مردم و مسوولان دزفول با حضور در راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را از آل سعود اعلام کردند.

مردم دزفول پس از ادای فریضه نماز جمعه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق جیره خوار، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود مزدور خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات اخیر ائتلاف سعودی در یمن نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.

ائتلاف سعودی در روزهای اخیر ۲۷ بار مناطق غیرنظامی یمن را بمباران کرده و ۶۰ نفر از زنان و کودکان مظلوم یمنی را به شهادت رسانده است.

این جنایات پس از عملیات غرورآفرین انصارالله در عمق امارات و شکست‌های پی در پی ائتلاف سعودی و در سکوت جوامع حقوق بشری انجام شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

برچسب‌ها یمن اسرائیل دزفول عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن اسرائیل دزفول یمن اسرائیل دزفول عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا خوزستان آل سعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است