Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدری، هافبک اسپانیایی و ۱۹ ساله بارسلونا در مصاحبه با مجله GQ در مورد دوران حضورش در بارسلونا، سرمربی های خود در این مدت و بازی در کنار لیونل مسی در بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پدری در این مصاحبه گفت:

بابت هیچ کدام از اتفاقاتی که تا الان برای من افتاده است، پشیمان نیستم و هیچ چیزی را تغییر نمی دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این افتخار را داشته ام که چیزهای بسیاری را تجربه کنم.

پدری در مورد این که در یک سال اخیر توانسته زیر نظر لوئیز انریکه و همچنین یکی از بهترین هافبک های تاریخ یعنی ژاوی کار کند، گفت:

ژاوی همیشه برای هر هافبکی چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر تکنیکی، یک الگو بوده است. توانایی حمل توپ او در هر شرایطی فوق العاده بود. مشخص است که ما در حال یادگیری از او و پیشرفت هستیم. با او و تیمی که در حال ساخت است، ما شادی را به ارمغان خواهیم آورد.

در زمان کومان در مورد نحوه از دست دادن کنترل رختکن توسط او صحبت هایی شد. پدری در مورد شرایط فعلی رختکن توضیح داد:

جو رختکن خوب است، نه تنها با جوانان تیم، بلکه با قدیمی ها و باتجربه ها نیز همه چیز خوب است. برای مثال، من رابطه بسیار خوبی با بوسکتس دارم. بهترین دوستانم؟ اریک گارسیا، فران تورس و آنسو فاتی.

پدری در ادامه در مورد تاثیر لیونل مسی روی بازی او و تجربه بازی در کنار این بازیکن صحبت کرد:

من همیشه از لئو بابت کمکی که در زمین و خارج از زمین بازی به من کرد، قدردان خواهم بود. بازی در کنار او بسیار آسان بود چون او بهترین است و نبود او در کنارمان، برای ما گران تمام شد. اما الان فکر می کنم در حال ساخت تیم فوق العاده ای هستیم. باید قدمی رو به جلو برداریم.

این هافبک اسپانیایی در مورد این که آیا نسل جدید بارسلونا می تواند موفقیت نسل طلایی را تکرار کند، گفت:

این گویای چیزهای زیادی است زیرا ما در مورد بهترین بارسلونای تاریخ صحبت می کنیم اما من مطمئن هستم که ما در مسیر درستی برای رسیدن به موفقیت های بسیار در طول سال های آینده، قرار داریم. بارسا باید همیشه برای کسب تمام عناوین بجنگد. فوتبال از نظر جسمانی تغییر کرده است. الان تقاضاها در بازی ها بیشتر شده است. ما باید به منظور رسیدن به آن بیشتر کار کنیم و من شخصاً در تلاشم تا حجم عضلاتم را افزایش دهم. هنوز هم مهم ترین چیز در فوتبال ذهن و مغز شماست، این به شما اجازه می دهد که سریع تر از رقیبتان واکنش نشان دهید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی در کنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • هشدار برای بایرن مونیخ