Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@18:20:19 GMT

مطالبات اوساگونا پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۴۷۷

باشگاه پرسپولیس از پرداخت مطالبات بازیکن نیجریه‌ای سابق خود خبر داد. ناطقان: به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، طلب ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ دلاری کریستین اوساگونا بازیکن نیجریه‌ای پیشین پرسپولیس پرداخت شد.

با تلاش رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز(جمعه) بدهی باشگاه به اوساگونا پرداخت و به وکیل وی و فیفا  اطلاع داده شد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از حضورم در باشگاه به سرعت اقدام به پرداخت مطالبات اوساگونا کردم اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت دو بار پول به خاطر موانع تحریم و اشکال در شماره حساب  برگشت خورد اما شکر خدا امروز پول واریز شد تا دغدغه هواداران در این خصوص برطرف شود.

وی گفت: واریز پول هم به فیفا و هم به وکیل اوساگونا اطلاع داده شده و منتظر تاییدیه وکیل اوساگونا هستیم که پنجره نقل ‌و انتقالاتی توسط فیفا باز شود. منبع: ایسنا برچسب ها: پرسپولیس ، مطالبات اوساگونا ، پرداخت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پرسپولیس مطالبات اوساگونا پرداخت باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶