Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بانک ملی ایران به دنبال شیوع سریع و گسترده سویه اُمیکرون و همزمان با هشدار وزارت بهداشت، دستورالعمل مقابله با موج ششم شیوع بیماری کرونا را به شعب و واحدهای این بانک ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این دبیرخانه تاکید کرد با توجه به افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری ناشی از سویه جدید اُمیکرون بر اثر عادی انگاری و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید تدابیر لازم برای جلوگیری از همه گیری این سویه جدید که دارای سرعت شیوع بالایی است، در کلیه واحدهای بانک در سراسر کشور اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس استفاده از ماسک برای همکاران همه واحدهای بانک الزامی است و ضمن رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، از ارائه خدمت به مراجعان بدون ماسک اجتناب خواهد شد.
همچنین توجه ویژه به واکسیناسیون همکاران و خانواده ایشان، ممنوعیت حضور کارمندان بدون دریافت حداقل یک دوز واکسن، کمک به گردش هوا در محیط و تهویه مناسب از طریق نصب هواکش های قوی یا باز گذاشتن پنجره ها، به حداقل رساندن جلسات حضوری کاری در واحدها و استفاده حداکثری از امکانات نرم افزاری بانک درخصوص برگزاری غیرحضوری جلسات، عدم تبادل وجه نقد در شعب تا حد امکان و استفاده از اپلیکیشن های بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری، جداسازی فضای سالن مشتریان از باجه های بانکی و بهره گیری از شیشه های حائل استاندارد به ارتفاع 80/1سانتی متر (با احتساب ارتفاع باجه و گیشه) به عنوان جایگزین نایلون نصب شده کنونی در شعب از جمله دیگر الزامات است.
در این ابلاغ همچنین بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی (2متر)، استفاده مستمر از مواد ضدعفونی کننده، استفاده از سیستم نوبت دهی پدالی برای مشتریان ، استفاده از آبدارخانه به صورت محدود و بدون تجمع با رعایت دستور العمل های بهداشتی ، نظارت کامل مدیران بر رعایت موارد فوق الذکر و توجه دائمی به سلامت کارکنان تاکید شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه گفت و گو با برخی دانشجویان دانشگاه یاسوج در محوطه این دانشگاه  در جمع خبرنگاران افزود:  اساتید چشم‌ و چراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

وی اظهارکرد: به طور یقین هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی و یا بدون توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت های آنها نبوده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: استادان سرمایه‌های جامعه و افتخار جامعه دانشگاهی هستند و یک سری قوانین و مقررات وجود دارد که هر کسی آن را رعایت کند، هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

زلفی گل تصریح کرد: برای نمونه یک عضو هیات‌ علمی باید نظم کلاس، اداری و حرفه‌ای را به طور کامل رعایت کند، چنانچه یک عضو هیات‌ علمی نتواند ترفیع سالانه‌اش را بگیرد شامل رکود علمی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌هرحال باید تبدیل وضعیت اعضای هیات‌علمی توسط مرجع ذی‌صلاح بررسی و تأیید شود.

به گزارش ایسنا، وزیر علوم بیان کرد: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند و بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند، خیلی از این افراد بازنشسته بودند که جزو افراد اخراجی قلمداد شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا