Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:01:27 GMT

تولید خودرو انگلیس به کمترین میزان 65 سال گذشته رسید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۷۶۰۷

تولید خودرو انگلیس به کمترین میزان 65 سال گذشته رسید

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، انجمن تولیدکنندگان و تاجران خودروی انگلیس (SMTT) اعلام کرد، از خطوط تولید انگلیس در سال گذشته میلادی، کمتر از 860 هزار خودرو خارج شده است که کمترین میزان در 65 سال گذشته (یعنی از سال 1956 تا سال 2021) به شمار می‌رود، زیرا کارخانه‌ها تولیدشان را به علت کمبود شدید نیمه رساناها، کم یا متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام این انجمن، عوامل دیگری که بر میزان تولید تاثیر داشته است، شامل نبود گسترده کارکنان بوده،‌زیرا کارگران مجبور می‌شدند، به قرنطینه بروند.

بر اساس گزارش این انجمن، کل تولید خودرو در انگلیس در سال گذشته میلادی 6.7 درصد کمتر از سال 2020 و 34 درصد کمتر از سطح قبل از همه‌گیری کرونا بوده است. مشکلات مربوط به اختلال در زنجیره عرضه در دوره همه گیری کرونا، یک کمبود جهانی در تراشه‌های نیمه رساناها ایجاد کرد که سبب شد تا شرایط 2021 حتی بدتر هم شود. نیمه رساناها بخش حیاتی خودروهای مدرن است و هر خودرو معمولا 1500 تا 3000 ریزتراشه دارد.

مایک هاوس، مدیر ارشد اجرایی این گروه تجاری سال 2021 را «یک سال غم انگیز» خواند و اضافه کرد: « هیچ چیز پنهانی وجود ندارد.»

با این حال وی خاطرنشان کرد با وجود این سال بد، خوش بینی (هم) وجود دارد، که بیشتر ناشی از سرمایه‌گذاری‌های جدید برنامه‌ریزی شده تقریبا 5 میلیارد پوندی در صنعت خودروست که بیشتر این سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه خودروها یا فناوری‌های الکترونیکی است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی مرغداری‌های استان به ۳ میلیون قطعه رسید، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. - اخبار استانها -

سیدمحمدرضا سیدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید، سه میلیون قطعه جوجه در واحدهای مرغداری استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این میزان جوجه‌ریزی  نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته، گفت: پیش‌بینی می‌شود با این میزان جوجه‌ریزی، چهار هزار و 880 تن گوشت مرغ در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: رکورد جوجه‌ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان سیستان و بلوچستان حدود 24 میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه‌ریزی، 40 هزار 550 تن گوشت مرغ در استان تولید شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • کم بارشی کماکان گریبانگیر ۱۱ استان
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟