Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل عراق و راه‌یابی به عرصه رقابت‌های جام جهانی فوتبال افزود: پیروزی شب گذشته دلیرمردان فوتبال کشورمان دل جوانان برومند ایران اسلامی و هواداران جبهه مقاومت در سراسر جهان را شاد کرد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور به استان اردبیل و آشنایی نزدیک وی با مسایل و مشکلات مربوط به کمبود امکانات و ماشین آلات برف روبی در استان اردبیل اظهار کرد: اگر قرار است امکاناتی جدید به این استان  داده شود انتظار از مسئولان در نظر گرفتن سهم خلخال از امکانات و اعتبارات قول داده شده  از سوی وزیر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خلخال با بیان اینکه مشکلات منطقه و انتظارات مردم از وزیر کشور از طریق سرپرست فرمانداری خلخال به وی  انتقال داده شده است، گفت:قرار بود وزیر کشور به خلخال سفر و از نزدیک با مشکلات و خواسته مردم این منطقه آشنا شود که شرایط جوی استان مانع از حضور آقای وحیدی در جمع مردم خلخال شد.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: خواسته ما از دولتمردان و نمایندگان مجلس منظور کردن اعتبار سالانه در زمان تنظیم بودجه کشور برای پیش‌بینی حوادث غیر مترقبه و تخصیص این اعتبار برای مقابله با بحران‌های پیش بینی نشده برای آن دسته از شهرستانهایی است که از جانب حوادث قهری دچار آسیب می‌شوند.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها خلخال ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خلخال ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است