Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان فردیس  در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به مشکلات فردیس، کمک به رفع این محرومیت‌ها و  مشکلات شهرستان را از استاندار البرز و مسؤولان دستگاه های ذیربط خواستار شد و افزود: جناب آقای استاندار محترم البرز مردم محروم فردیس را دریابید، برای مناطق محروم دنبال سیستان و بلوچستان نشد، همین شهر فردیس از محروم ترین نقاط کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت‌های فردیس

وی با بیان اینکه در دیدارهای  هفتگی با مردم،  محرومیت‌های فردیس بیشتر مشهود می‌شود؛ به محرومیت مناطق مختلف فردیس اشاره کرد و  گفت: در بازدید از  شهرک ارم، اشک بر چشمانم حلقه زد. آقای استاندار محترم و پرتلاش،  عقب ماندگی این شهر جز با تلاش جهادی و  مدیران جهادی و اتحاد همگانی میسر نیست.

توقف احداث بیمارستان فردیس

خطیب جمعه فردیس  به عدم پیگیری و پاسخگویی مسوولان نسبت به توقف پروژه تنها بیمارستان این شهرستان گلایه کرد و افزود: در مسئله بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی پاسخگو نیست و این زیبنده دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی نیست.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگریی از سخنانش نسبت به  اهمال  مسؤولان در خصوص دریافت جریمه اکومال اعتراض کرد  و یادآور شد:  عدم پرداخت جریمه شهرداری توسط اکومال مورد اعتراض جدی مردم این شهرستان است. ۴۲ یا ۴۸ میلیارد؛ هر چقدر که حق این مردم است چرا نمی پردازند؟!، مردم می گویند اینها به کجا وصل هستند؟!، اگر یک مغازه دار ساده بود آیا مغازه او پلمپ نمی شد؟! متاسفانه برخی از مسئولان دلشان خوش است که چند مراسم انقلابی در آنجا برگزار می کنند، بنده به عنوان امام جمعه شهرستان فردیس به عنوان صدای مردم مظلوم شهرستان از مسئولان محترم به ویژه از مقامات قضایی و شهرداری می خواهم در اسرع وقت در اخذ مطالبه مردم اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد:  کوتاهی یا تسامح در خصوص موضوع اکومال را ظلم به مردم شهرستان می دانم و از نهادهای انقلابی می خواهم در  این مکان  مراسم برگزار نکنند و به آن  رسمیت ندهند.

جشن انقلاب؛ شکرگزاری حاکمیت دین

امام جمعه فردیس در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر، گفت: جشن انقلاب، شکرگزاری حاکمیت دین است. انقلاب اسلامی ایران طلوع مجدد دین پس از سالها غروب و غربت بود. انقلاب اسلامی تحفه ای است که خدای تبارک و تعالی از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد. دشمنان با فشار اقتصادی، جنگ رسانه ای و نفوذ  بین عناصر حاکمان و فعالان سیاسی و فرهنگی تلاش می کنند که به مردم القا کنند از انقلاب و انقلابی گری پشیمان و خسته اند. در این راستا وظیفه آحاد مردم، روحانیون، فعالان فرهنگی و اجتماعی دفاع از نظام اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب است‌.

ضرورت حمایت از مردم یمن و تحکیم جبهه مقاومت

وی در بخشی از سخنانش حمایت از مردم مظلوم یمن را وظیفه انسانی و اسلامی جهان اسلام دانست و  افزود: طبق تعالیم ائمه اطهار (ع)حمایت سیاسی و معنوی حداقل چیزی است که بر گردن ماست. فطرت انسانی نیز حمایت از مردم مظلوم یمن را یک امر بین المللی می داند. منافع ملی ما نیز تحکیم جبهه مقاومت است، حمایت از مردم مظلوم یمن و عراق بازتولید قدرت و گسترش قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی می شود.

دیپلماسی التماسی در مقابل آمریکا تکرار نشود

نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس در خصوص موضع ایران در مقابل آمریکا گفت: آمریکایی ها با تصور دیپلماسی التماسی سابق فکر می کنند می توانند با قلدری و جنگ طلبی و بدون رفع تحریم ها ملت را به تعهدات برجامی برگردانند و ایران را متهم به وقت کشی می کنند. در حالیکه راهبرد جمهوری اسلامی مشخص است: ۱- مذاکره برای رفع تحریم ها با توافق پایدار نه موقت ۲- گرفتن ضمانت اجرا برای پایبندی به تعهدات، ۳- راستی آزمایی ایران برای رفع تحریم ها.

وی با اشاره به خوی جنگ طلبی و تجاوز  در بیش از ۲۴۰ سال از عمر حکومت در آمریکا، خاطر نشان کرد: در مقابل چنین دولت مستکبر و شیطان صفتی فقط مقاومت و ایستادگی جواب می دهد، نفوذ جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقتدرانه به خاطر ایستادگی و مقاومت علوی است. مسئله آمریکا مذاکره مستقیم و غیر مستقیم نیست، مگر دولت قبل به صورت مستقیم مذاکره نکرد؟! نتیجه آن چه شد؟!، نباید اشتباه دولت قبل را تکرار کنند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز امام جمعه فردیس فردیس جهاد اکومال حمایت از مردم مردم مظلوم امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند