Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در بیستمین هفته لیگ‌برتر در خانه راگا را با شکست به تهران فرستاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال ایران به بیستمین هفته خودش رسیده و در روز دوم این هفته، گیتی‌پسند اصفهان صدرنشین لیگ در مصاف با راگا تهران موفق شد به یک پیروزی مطمئن و با اختلاف برسد و فاصله‌اش را با سایر تیم‌ها در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال

سالن: پیروزی اصفهان
تماشاگر: --------------

گل‌ها:

گیتی‌پسند: سعید احمدعباسی (۲) - فرهاد توکلی و میثم خیام
راگا: میثم نوری

بازیکنان گیتی‌پسند:

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدرضا سنگ‌سفیدی، سعید احمد عباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طاها مرتضوی، میثم خیام، مهدی کریمی، مسعود یوسف، مهدی مهدی‌خانی و فرید نادری

سرمربی: محمد کشاورز

بازیکنان راگا تهران:

الیاس براتی، میثم نوری، مجتبی امیرخانی، میثاق حس‌پور، مرتضی فرزانیان، فرهاد فلامرزی، محمد کرمی، مهدی اسدشیر، علیرضا حمداللهی، هادی شجاع و امیرحسین زارع

سرمربی: مهدی گل‌پور

شرح بازی:

در این دیدار گیتی‌پسند که به‌دنبال زیاد کردن اختلافش با تیم‌های پایین‌تر از خودش بود. گیتی‌پسند که ۱۵ پیروزی در ۱۹ هفته گذشته در کارنامه‌اش ثبت کرده بود به‌دنبال کسب شانزدهمین پیروزی‌اش بود.گیتی‌پسند در نیمه‌نخست موفق شد با چهار گل که سعید احمدعباسی (۲ بار)، فرهاد توکلی و میثم خیام به‌ثمر رساندند با پیروزی به رختکن برود. در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده راگا را میثم نوری پاسخ داد.
اما بازی با همین نتیجه و بدون اضافه‌شدن گل‌های گیتی‌پسند به اتمام رسید تا گیتی‌پسند در جایگاه صدر جدول قاطعانه بماند و در جدال با سایر رقبا کماکان مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

نکات بازی:

گیتی‌پسند با کسب این پیروزی خوب خانگی، بعد از شکست در مقابل کراپ، حالا دومین هفته متوالی با برد در ماراتن حساس لیگ جایگاه خودش را در صدر جدول حفظ کرد. کهکشانی‌های اصفهان ۴۹ امتیازی شدند و هفته آینده هم باید ۱۵ بهمن‌ماه در اهواز به‌مصاف تیم انتهای جدولی ملی‌حفاری برود.
راگا تهران هم پس از شکست در دور رفت مقابل گیتی‌پسند رفت و برگشتی شد؛ راگا با این شکست ۱۵ امتیازی ماند و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت؛ نماینده شهر ری ۱۵ بهمن‌ماه باید در مقابل فردوس قم بایستد.

کد خبر 551819

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تیم فوتبال گیتی پسند گیتی پسند گیتی پسند اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راگا تهران گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک مرکزی و تاثیرگذار مس در بازی برابر گل‌گهر چهار کارته شد و شانس حضور در این مسابقه را از دست داد. منتظر محمد در بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق به دلیل مصدومیت نتوانست مس را همراهی کند و مهدی ترکمان هم که در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در غیاب منتظر داشت به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

نویدکیا که فهرست محدودی برای ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در اختیار دارد در بازی مقابل صنعت نفت، مهدی‌زاده را در مرکز زمین جانشین فرشید باقری کرد و عرفان شهریاری بازیکن جوانی که در نیم‌فصل از گلگهر به مس پیوست به عنوان وینگر راست در پست منتظر و ترکمان به بازی گرفته شد.

رضا دهقانی سومین وینگر مصدوم هفته‌های گذشته مس بود که به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته و در این مسابقه پس از مدت‌ها در نیمه دوم وارد زمین شد.

در نهایت مس در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار و شاخص خودش  اولین شکست در دوران حضور محرم را تجربه کرد. نویدکیا در این مسابقه گزینه‌های زیادی برای تعویض نداشت و با میدان دادن به رضا دهقانی و محمدحسین کریم‌زاده تنها توانست از دو شانس تعویض خودش استفاده کند.

اين در حالى است كه على عدنان عراقى هم به تازگى به دليل بى‌انضباطى از تيم كنار گذاشته شده است.

مس در بازی هفته بیست و هفتم برابر سپاهان نیز محمدرضا مهدی‌زاده را به دلیل اخراج در آبادان در اختیار ندارد.

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • رفتارهای بچه‌گانه، تهدیدی برای قهرمانی استقلال!
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • همیلتون: هدف من همیشه برنده شدن است
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...