Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: امپراطوری رسانه‌ای دشمن خودش را با تمام توان آماده کرده بود که با شکست ایران در این مسابقه و در صورت صعود نکردن به جام جهانی آن را به اقتصاد کشور گره بزند و فشار مضاعفی به میز ایران در مذاکرات هسته‌ای وارد کند و از این جهت نیز باید از بازیکنان غیور و حماسی تیم ملی تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از توجه دولت به رفع مشکلات ناشی از بارش برف سنگین و نیز سفر وزیر کشور در این رابطه به استان تقدیر کرد.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: از حضور وزیر محترم کشور در استان اردبیل و ملاحظه مشکلات برف از نزدیک تشکر داریم، انتظار هم از دولت محترم همین بود.

وی بیان کرد: در گذشته از حیطه مسئولیت بعضی از وزراء انتقاد می‌کردیم، اما اعتنایی نمی‌شد، حضور ایشان برکات خاصی هم داشت، ۵۰ میلیارد تومان جهت خسارت برف اختصاص داده شد و قرار است ۱۵ دستگاه لودر و گریدر نیز از خارج برای استان اردبیل خریداری گردد.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال در برابر عراق و صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ بیان کرد: موفقیت تیم ملی فوتبال کشور در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را به ملت بزرگ ایران و به بازیکنان عزیز تبریک می‌گوییم، حفظ غرور ملت، خوشحالی مضاعف مردم بویژه جوانان و بالارفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سه مقصد بزرگ و سه ثروت عظیم ملی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در سال ۱۹۴۸ میلادی اسرائیل در فلسطین اشغالی در منطقه به نام طنطوره مرتکب جنایت وحشتناکی در حقوق فلسطینی‌ها شد در این جنایت صد‌ها فلسطینی به صورت وحشتناک کشته شدند این کشتار یک نسل کشی واقعی بود.

به گفته وی، رژیم جعلی اسرائیل آن زمان مانع از انتشار جزئیات این مذبح شد تا اینکه چند روز پیش چند نفر از ارتش اشغالگر اسرائیل زبان به اعتراف گشودند و جزئیات کشتار آن مظلومان را برملا ساختند و با اعترافات وحشتناک خود تمام ملت‌ها را در حیرت فرو بردند.

عاملی اظهار کرد: رژیم خون‌ریز اسرائیل در آن زمان در صد تصفیه نژادی یا تطهیر عرقی در شهر‌های فلسطین بود تا با رعب و وحشت مقدمه بزرگترین مهاجرت فلسطینی‌ها را فراهم کند و همین طور هم شد، چون جنایت طنطوره اثر عمیقی بر مهاجرت فلسطینی‌ها در شهر‌ها و قصبه‌های مجاور گذاشت.

وی ادامه داد: این جنایت یکی از صد‌ها و بلکه هزاران جنایتی است که اسرائیل در طول هفتاد سال اشغال درحق فلسطینی‌ها و بلکه در حق امت حضرت محمد (ص) روا داشته است و حالا جای تاسف است که دولت‌های اسلامی عربی و غیر عربی یکی بعد از دیگری به سازش با اسرائیل و ایجاد روابط اقتصادی و سیاسی اقدام می‌کنند و به این جرثومه فساد پایگاه نظامی می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به احادیث مختلف، بر عدم اسراف نان این برکت الهی تاکید کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نماز جمعه جام جهانی جام جهانی فلسطینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند