Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@02:51:06 GMT

تاریخ ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۳۴۳

تاریخ ازدواج رونالدو و جورجینا مشخص شد

خبرورزشی – کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان از احتمال ازدواج با نامزدش جورجینا رودریگس تا یک ماه آینده گفته است.

مهاجم باشگاه منچستریونایتد در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ به پیرز مورگان، مجری معروف انگلیسی گفت که  او و جورجینا یک روز زن و شوهر خواهند شد

رونالدو  به دوستان خود گفته: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش ماه یا حتی یک ماه دیگر رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»

افشاگری زمان عروسی این فوتبالیست در حالی انجام شده که جورجینا گفته که آنها قصد دارند پس از بازنشستگی کریستیانو در پرتغال زندگی کنند. پیش از این خود کریس نیر گفته بود که وقتی در وطن خود است احساس «آزادی مانند یک پرنده» را دارد و اینکه نظیر این احساس را در سایر نقاط اروپا  کمتر دیده است.»

برنده ۵ توپ طلا در حال ساخت یک عمارت جدید در زمینی بزرگ در کوئینتا دی مارینیا است که به آن ریویرای پرتغال هم گفته می‌شود. این منطقه نیم ساعت تا فرودگاه لیسبون و ۱۰دقیقه با مرکز شهر ساحلی کاسکایس فاصله دارد.

مطبوعات پرتغالی مدعی شده اند که رونالدو قصد دارد از آن به عنوان اقامتگاه خانوادگی استفاده کند، هرچند که رونالدو دو آپارتمان لوکس در لیسبون از جمله یک پنت هاوس ۶.۵ میلیون پوندی و یک آپارتمان هفت طبقه هم دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو جورجینا رودریگس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان، از جمله افراد مشهوری است که حتمالا تمام کشورهای دنیا با آغوش باز پذیرای او و خانواده‌اش هستند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:رونالدو همیشه نشان داده مکان‌های مختلفی را برای سفر و گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کند اما یک اتفاق مرموز میان تمام تصمیم‌های کریس حسابی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که او از سال ۲۰۱۴ به طرز عجیبی هرگز به آمریکا سفر نکرده و حتی یکبار به بهانه‌ای در اردوی پیش فصل یوونتوس در ایالات متحده حاضر نشد!

گفته می‌شود دلیل سفر نکردن کریس رونالدو به آمریکا، بازبودن پرونده قضایی او در خاک این کشور است. اتهام تجاوز رونالدو به خانم کاترین مایورگا با گذشت سال‌ها از این ماجرا همچنان در دست بررسی است و پلیس لاس وگاس در حال تحقیق روی این پرونده می باشد.

اگرچه که بارها رونالدو این اتهام را رد کرده ولی در صورت سفر به آمریکا احتمال دستگیر شدن او وجود دارد و به همین خاطر هم او به توصیه وکلای خود به آمریکا سفر نمی‌کند.

 

دیگر خبرها

  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال