Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:48:34 GMT

خبر خوش برای پرسپولیسی ها از آل کثیر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۸۸۶۸

خبر خوش برای پرسپولیسی ها از آل کثیر

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عیسی آل کثیر آخرین بازی سوپرجام کشور توانست تک گل ارزشمند و پیروزی بخش پرسپولیس را برابر تراکتور تبریز به ثمر برساند. حالا در شرایطی که تمرینات تیم پرسپولیس به حالت تعطیل و اعتصاب درآمده است خبرمی رسد که انتشار تصاویری از تمرینات سرعتی و بدنی عیسی آل کثیر در یک زمین تمرین ناشناخته، واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن هم در شرایطی که دو هفته پیش تیم پزشکی پرسپولیس اعلام کرده بود که مصدومیت او «پارگی رباط صلیبی» است و او ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.

در یکی از این ویدیوها، مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان بین دو تیرک دروازه استارت‌های سرعتی می‌زند و با زدن دست به تیر دروازه، حرکت بعدی را انجام می‌دهد. این ویدیو در دزفول و زیرنظر بدنساز شخصی او روزبه جوع عطا انجام شده و او در توضیح پرسش‌ها پیرامون آسیب دیدگی عیسی می‌گوید: «رباط صلیبی آل کثیر پاره نشده و مصدومیت او کشیدگی رباط صلیبی است!»

آل کثیر هنوز از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خارج نشده و پرسپولیس فرصت این را دارد تا روز ۲۳ بهمن درباره این بازیکن تصمیم‌گیری کند، زمانی‌که تکلیفش مشخص خواهد شد. مسابقه سوپرجام بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز دوشنبه ۱۸ بهمن رأس ساعت ۱۶ در شهر سیرجان برگزار می‌شود درحالی که شاگردان جواد نکونام در تهران اردو زده اند اما سرخپوشان تهرانی درشوک استعفای یحیی گل محمدی و تعطیلی تمرینات خود به سرمی برند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ برتر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر

تصویری که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده، از یک بانوی طرفدار پرسپولیس بود که در روز منع ورود آنان به «وطنی» با پرچمی در دست، از پنجره کوچک منزل خود در شرایط بسیار سخت، شاگردان اوسمار را تشویق می‌کند، در حالی که جایگاه زنان در ورزشگاه را به طرفداران پرسپولیس داده بودند!

لازم به یادآوری است ممنوعیت دوباره ورود زنان به برخی ورزشگاه‌ها به بهانه بغل کردن جیمی‌جامپِ زن توسط حسین حسینی در اراک آغاز شد و بعد از حواشی عجیب و مشکوک بازی پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی به اوج خود رسید، حالا هم کلید واژه خدشه دار شدن کرامت بانوان، ممنوعیت حضور زنان در دو بازی نساجی مقابل استقلال و پرسپولیس در قائم‌شهر را رقم زده است.

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس