Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آزادشهر  به ایرنا گفت: بخشی از جاده آزادشهر - شاهرود حد فاصل روستای تیل آباد به سمت گردنه خوش ییلاق با توجه به بارش برف و بوران و کاهش دید از صبح امروز جمعه بسته شده بود که با تلاش چند ساعته نیروهای راهداری باز شد.

رمضانعلی میرزایی افزود: تیم‌های راهداری با انجام اقداماتی مانند برف روبی و نمک پاشی این راه ارتباطی را بازگشایی کردند و تردد با زنجیر چرخ در این جاده امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، مدارس برخی روستاهای کوهستانی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در شرق استان گلستان به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا شنبه تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

فرماندار رامیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تمام محورهای ارتباطی این شهرستان با همکاری نیروهای راهداری باز است اما مدارس روستاهای کوهستانی در بخش مرکزی به دلیل بارش برف و یخبندان فردا تعطیل خواهد بود.

جواد صادقلو افزود: فردا مدارس روستاهای کوهستانی کشکک، ویرو، باقرآباد، قورچای و پاقلعه در همه دوره‌های تحصیلی تعطیل و به صورت غیرحضوری و مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

قربانعلی بذرافشان مدیرآموزش و پرورش آزادشهر نیز گفت: فردا فعالیت حضوری مدارس روستاهای بالادست بخش چشمه ساران این شهرستان شامل وطن، نرگس چال، رحیم آباد، رودبار، خوش ییلاق، کاشیدار، نراب، وامنان و سیب چال به دلیل یخبندان و سرمای هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

طبق اعلام نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی گلستان، بامداد فردا شنبه در بسیاری از مناطق مسکونی دمای هوا به صفر درجه خواهد رسید.

شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی ۲۰۰ هزار نفر در شرق استان گلستان واقع‌اند.

برچسب‌ها رامیان بارش برف گلستان آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رامیان بارش برف گلستان رامیان بارش برف گلستان آزادشهر روستاهای کوهستانی مدارس روستاهای بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت