Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ابو علی العسکری مسئول دفتر امنیتی کتائب حزب الله عراق در واکنش به پرتاب راکت بدست افراد ناشناس به سوی فرودگاه بغداد گفت: سیاست زیر و رو کشی و دغل بازی و هدف گیری فرودگاه بغداد نتیجه‌ای نخواهد داشت.

او در ادامه گفت: مقامات دستگاه امنیتی عراق و حشد شعبی باید مجریان این اقدام و عواملی که در ورای آن قرار دارند را مورد پیگرد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العسکری افزود: اقدامات این چنینی علیه دستگاه امنیتی از سوی برخی خائنان و مقامات بالادستی در دولت حمایت می‌شود.

گفتنی است که امروز جمعه (۸ بهمن) واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای جزئیات حمله راکتی به فرودگاه بین المللی بغداد را منتشر کرد.

در بیانیه رسمی این واحد آمده است که ۶ راکت کاتیوشا به سمت فرودگاه بین المللی بغداد شلیک شد که به مکان انتظار هواپیماهای مسافربری خطوط هوایی العراقیه اصابت کرد و به ۲ هواپیمای مسافربری آسیب زد.

کد خبر 5411148

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوعلی العسکری کتائب حزب الله عراق فرودگاه بغداد ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین عراق امارات متحده عربی عربستان سعودی سوریه جو بایدن ناتو مسکو ایران واشنگتن مذاکرات وین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.

قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات