Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:50:37 GMT

رسانه رژیم اسرائیل حمله سایبری را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۹۰۱۹

رسانه رژیم اسرائیل حمله سایبری را تایید کرد

بعد از ساعت‌ها سکوت یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد سامانه دوربین‌های امنیتی اسرائیل هک شده و تصاویری از تل‌آویو تا دیوار ندبه در قدس توسط هکرها منتشر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل در گزارشی که دقایقی پیش منتشر شد اعلام کرد گروهی هکری که خود را ماتا موشه (عصای موسی) معرفی می‌کند در کانال خود در تلگرام ویدیویی را در این رابطه منتشر ودر ذیل آن  به زبان عبری اعلام کرد، گام به گام و لحظه و لحظه بر شما اشراف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لران هارونی»، تهیه کننده این گزارش در ادامه گفت: «تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که از دوربین‌های امنیتی موجود در تمامی نقاط اسرائیل گرفته شده است و به طور اخص این تصاویر از خیابان‌های تل‌آویو و نیز دوربین‌های امنیتی مستقر در محدوده دیوار ندبه (دیوار برق یا دیوار غربی مسجد الاقصی) هستند.»

این خبرنگار صهیونیست با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به دست داشتن در این اقدام گفت: «پیام ارسال شده  به زبان عبری با اشتباه‌های دستوری همراه بود.»

این گروه نوشته است مدت‌های مدیدی است که ما بر شما و تمامی فعالیت هایتان اشراف داریم، گام به گام و لحظه به لحظه این اشراف وجود دارد، این تنها بخشی از فعالیت ماست که از طریق دسترسی به دوربین‌های امنیتی به دست آورده ایم، به شما در مکان و زمانی که تصور نمی‌کنید ضربه وارد می‌کنیم.»

به اعتراف این خبرنگار، تصاویر منتشر شده اماکن مختلفی از (فلسطین اشغالی) را نشان می‌دهد، یکی از این اماکن دیوار ندبه است، دیگری تقاطع هشالوم در تل آویو است، در حالی که سکوی گاز در دریای مدیترانه هم جزو تصاویر بوده  و تصاویری از شماری از محله های مسکونی مختلف و چند خیابان و تقاطع دیگر هم منتشر شده است.

در این ویدیو شماره خودروها و نوع آن‌ها کاملا مشخص است و نشان می‌دهد که هکرها موفق شدند از طریق دوربین‌های امنیتی آنها را به دست آورند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در پایان یاد آور شد: «اوایل ماه جاری (میلادی) همزمان با سالگرد "ترور قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران، یک گروه از هکرها، پایگاه الکترونیکی روزنامه جروزالیم پست را هک و بر صفحه اول آن عبارت "ما از آنچه که تصور می‌کنید به شما نزدیک تر هستیم" را قرار داده بودند، گرچه هیچ کس مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفت.»

دوربین‌های مدار بسته امنیتی رژیم صهیونیستی تحت کنترل هکرها قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل دوربین های امنیتی منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرطان اسرائیل در روزهای پایانی

پانزدهم سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) هنگامی که سران دو دولت عربی امارات و بحرین در قالب معاهده ابراهیم به میزبانی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت امریکا، توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را امضا کردند، شاید کمتر ناظر و تحلیلگری فکر می‌کرد که این توافقنامه سیاسی - امنیتی که آن روزها رویکرد اقتصادی‌اش بیشتر تبلیغ می‌شد و حتی به نفع صلح و امنیت منطقه تفسیر می‌شد، به سرنوشتی دچار شود که اکنون نه فقط هیچ اثری از آن نیست که اکنون دانشجویان دانشگاه‌های امریکا، اروپا و کانادا مدافع آرمان فلسطین شده‌اند و اعتراضات گسترده آن‌ها به چالشی امنیتی برای سران دولت‌های غربی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، رحیم زیادعلی در سرمقاله روزنامه جوان با این مقدمه نوشت:  هدف خطرناک‌ترین توافق عادی‌سازی روابط، ادغام رژیم صهیونیستی در جوامع عربی و اسلامی و نادیده گرفتن مسئله فلسطین در ازای برخی منافع اقتصادی بود، که این طرح امنیتی و سیاسی قرار بود از طریق گشایش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در پایتخت‌های عربی اجرایی شود که حتی زمزمه‌هایی برای عادی‌سازی روابط عربستان سعودی هم شنیده شد. 

عملیات غرورانگیز مجاهدان فلسطینی در قالب طوفان الاقصی در ۱۵ مهر سال ۱۴۰۲ (۷ اکتبر ۲۰۲۳)، اما همه این رشته‌ها را پنبه کرد و چنان ضربه‌ای به رژیم صهیونیستی زد که هیمنه آن در ابعاد دفاعی، امنیتی، نظامی و اجتماعی یکجا فروپاشید. 
رژیم صهیونیستی پس از آن برای جبران حیثیت از بین رفته خود با حمایت و پشتیبانی امریکا و دیگر شرکای غربی‌اش، حملات موشکی، توپخانه‌ای و زمینی گسترده‌ای را علیه ساکنان بی‌دفاع غزه در گستره ۳۶۰ کیلومتر مربع تدارک دید که حاصل آن شهادت ۳۴ هزار نفر از زنان و کودکان این جغرافیای کوچک است، بی‌آنکه در حوزه نظامی دستاوردی برای سران رژیم صهیونیستی درپی داشته باشد. همین جنایات و نسل کشی هاست که اکنون و پس از قریب به هشت ماه از عملیات طوفان الاقصی، فلسطین نه تنها مسئله دنیای اسلام که فراتر از آن به مسئله اول جهان تبدیل شده است. 
گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در امریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی که این روزها با شدیدترین روش‌های پلیسی، به خشونت کشیده شده است، فقط نمونه‌ای از این خیزش جهانی است که روز به روز در حال افزایش است. مهاجرت معکوس یهودیان از سرزمین‌های اشغالی، اختلافات درونی سران ارتش صهیونیستی و شکنندگی و بی‌ثباتی سیاسی هم از چالش‌های امنیتی است که هراز گاهی اخبار آن به رغم سانسور شدید، سر از رسانه‌ها در می‌آرود. رژیم «غیرقابل ترمیم» صهیونیستی، اما با وجود این همه چالش امنیتی، دفاعی و سیاسی ۱۳ فروردین ماه گذشته دست به حماقت بزرگ‌تری زد و ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را هدف حمله موشکی قرار داد که طی آن هفت تن از مستشاران جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساند. 

سران رژیم شاید با این تصور که جمهوری اسلامی ایران از رویارویی مستقیم ابا خواهد داشت و در صورت اقدام متقابل ایران، امریکا و دولت‌های غربی را در کنار خود خواهند داشت، دست به قمار بزرگی زدند که نتیجه آن از هر دو سو باخت مطلق بود. پس از حمله تروریستی به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران به سر آمد و رهبر معظم انقلاب اسلامی، رسماً و علناً از پاسخ پشیمان کننده و سیلی به سران رژیم صهیونیستی سخن به میان آوردند. وعده‌ای که چندان طول نکشید و بامداد ۲۶ فروردین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات ترکیبی که «وعده صادق» نامگذاری شد، با استفاده از انواع پهپادها و موشک‌های بالستیک و کروز، مواضع دفاعی و امنیتی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید. آن‌هم در شرایطی که به اذعان بسیاری بیش از ۲۰ کشور از جمله شرکای غربی و متحدان منطقه‌ای در مقابله پدافندی با حمله تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران بسیج شدند و در عمل نتوانستند مانع از عبور موشک‌ها و پهپادهای تهاجمی ایران از آسمان رژیم اشغالی و گنبد آهنین پوشالین شوند.

اکنون که تحولات سه سال گذشته را مرور می‌کنیم، نه تنها از طرح عادی‌سازی روابط خبری نیست، که سران رژیم صهیونیستی در حصارهای امنیتی خود هم احساس نا امنی می‌کنند. آن‌ها نه تنها با حملات جنایتکارانه نتوانستند غزه را فتح کنند و اسرای نظامی خود را آزاد کنند، بلکه برای رهایی از این باتلاق خود ساخته، حاضر شده‌اند به مطالبات مجاهدان فلسطینی تن بدهند و برای به تأخیر انداختن مرگ تدریجی خود زمان بخرند. اما این تحرکات نتیجه‌ای در اصل ماجرا ایجاد نخواهد کرد. رژیم صهیونیستی اکنون نزد افکار عمومی جهان مرده است و دانشگاه‌های امریکا و اروپا به جنازه او لگد می‌زنند. روند تحولات هیچ چشم انداز روشنی را برای رژیم صهیونیستی ترسیم نمی‌کند، سرطان بدخیم اسرائیل روزهای پایانی خود را سپری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا شرکت می‌کند
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد