Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی اداره ها در روز شنبه 9 بهمن ماه جاری صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  شهاب صدیقی عصر امشب(جمعه هشتم بهمن ماه 1400) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی اداره ها طی روز شنبه 9 بهمن ماه 1400 صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماندگاری گرد و غبار بر اساس آخرین داده های هواشناسی تا پایان امشب گزارش شده است و در صورت مخابره گزارش جدید از هواشناسی مبنی بر تداوم پدیده گرد و غبار تا فردا، کمیته اضطرار آلودگی هوا نسبت به اخذ تصمیم های لازم اقدام خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در پایان افزود: مرجع تصمیم گیری در خصوص فعالیت اداره ها و مدارس کمیته اضطرار آلودگی هوا است و مصوبه های آن در صورت تایید نهایی از سوی استاندار، توسط سازمان حفاظت محیط زیست اطلاع رسانی خواهد شد./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فضای مجازی تعطیلی گرد و غبار هواشناسی هواشناسی گرد و غبار کمیته اضطرار آلودگی هوا مدیریت بحران استانداری خوزستان آلودگی هوا مصوبه سازمان حفاظت محیط زیست گرد و غبار استانداری خوزستان برنا خوزستان مدیریت بحران خوزستان تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد

به گزارش خبرآنلاین ،به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیر مجاز در مراسمات عروسی پلمپ شد.

فارس در خبری نوشت:علی حسنوند ظهر امروز در حاشیه پلمپ تالار افلاک این شهرستان بیان داشت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد ورییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی براینکه تالار مذکور درنزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی‌های صورت گرفته در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده و بعضا لغو تعدادی از پروازهای این فرودگاه را به همراه داشته، موضوع مذکور در دستور کار دادستانی قرارگرفته، که علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار مذکور، و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات داده شده نداشته، که نهایتا دستور پلمپ تالار افلاک صادر گردید.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902763

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه