Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عیسی زارع‌پور شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با بیان اینکه اعتماد به توان داخلی بسیاری از مشکلات راحل می کند افزود: در ایام کرونا که در بعضی از کشورها با مشکل تولید لوازم اولیه مواجه بودند، ما در کشور با اتکا به توان داخلی و تحت شدیدترین تحریم‌ها دستگاه‌های تخصصی مانند ونتیلاتور می‌ساختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت بخش خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان رادزمان تحریم هاموثر دانست وافزود: مشکلات بسیار زیادی به ما به ارث رسیده است و دولت سیزدهم در طول ماه ۱۵ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل را می‌دهد که باید برای آینده بهتر برنامه ریزی کرد.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه پیگیری حل مشکلات شهرستان ماسال را در اولویت قرار می دهیم افزود: اعتبار لازم برای سد لاستیکی ماسال  تا پایان سال تأمین می‌شود

فرماندار ماسال در این جلسه، دستیابی و دسترسی به زیرساختهای مهم به ویژه ارتباطات را  یکی از عوامل موثر در فرآیند توسعه پایدار دانست و افزود: وجود مشکلات عمده در حوزه زیرساختهای عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی و اجرا و توسعه طرح های USO برای پوشش آنتن دهی در روستاهای تابع و به ویژه محور گردشگری ماسال به گیلوان وتعیین فیبر نوری برای ارتقاء سیستم های مخابراتی و لزوم تسریع در اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی از درخواست های بحق مردم است.

همچنین ادای احترام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه رئیس جمهور به مقام شهدای شهرستان ماسال، بازدید از اجرای پروژه سد لاستیکی شهر ماسال  از پروژه های اقتصاد مقاومتی وشرکت در جلسه شورای اداری ازجمله برنامه های امروز وزیر ارتباطات در این شهر ستان بود.

برچسب‌ها ماسال سفر استانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان پروندهٔ خبری گیلان سرسبز مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسال سفر استانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ماسال سفر استانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.
در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

دیگر خبرها

  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال