Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رئال مادرید در حال حاضر اوضاع کاملا خوبی دارد و موقعیت این تیم تا این مقطع از فصل به گونه ای است که هیچ بازیکنی دوست ندارد از این تیم در ژانویه جدا شود، موضوعی که البته به ضرر این باشگاه نیز هست.

کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی تیم خود را کاملا شناخته و بازیکنانی در تیم هستند که حضور آنها کمکی به رئال مادرید در ادامه فصل نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصول اخیر، نقل و انتقالات زمستانی فرصتی برای بازیکنان نیمکت نشین رئال مادرید بوده که این تیم را ترک کنند، اتفاقی که برای الواردو اودریوسولا و آنری لونین در سال ۲۰۲۰ رخ داد.

اما سال ۲۰۲۲ با یک روند جدید در این باشگاه همراه است و هیچ بازیکنی تمایل به جدایی از رئال ندارد حتی آنهایی که اصلا بازی نمی‌کنند.

فقط لوکا یوویچ صربستانی بازیکنی است که ترجیح می‌دهد رئال را ترک کند اما باشگاه مادریدی به او نیاز دارد تا در صورت غیبت بنزما از این بازیکن استفاده کند.

گرت بیل، مارسلو و ایسکو بازیکنانی هستند که در تابستان می توانند به صورت بازیکن آزاد از رئال مادرید جدا شوند و باشگاه تایل داشت که یکی از این بازیکنان یا هر سه آنها را در زمستان به تیمی دیگر بفروشد اما هیچ پیشنهادی برای خرید آنها ارائه نشده است.

البته انتقال بیل و ایسکو ممکن است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رقم بخورد اما در حال حاضر هیچکس در رئال ماردید چنین امیدی ندارد.

ادن آزار دیگر بازیکنی است که از مقدار زمانی که در تیم فرصت بازی به او می رسد ناراضی است اما خارج کردن او از تیم هم فرایند پیچیده ای دارد چون سه سال از قرارداد کلان او با باشگاه باقی مانده است.

خسوس وایخو و ماریانو دیاس هچنان منتظر فرصتی هستند که تقریبا غیرممکن است در این فصل به آنها برسد. با این حال این دو بازیکن هم نمی‌خواهند از رئال جدا شوند و این یعنی رئال مادرید باید انتظار بازار زمستانی کاملا آرامی را داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید مارسلو ایسکو ادن آزار ایسکو رئال مادرید کارلو آنچلوتی گرت بیل مارسلو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس