Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، چند روز بعد از تعلیق فعالیت سیاسی، «سعد الحریری»، برادر او «بهاء الحریری»، پسران «رفیق الحریری»، نخست وزیر سابق لبنان اعلام کرد که در انتخابات پارلمانی آتی شرکت خواهد کرد.

او طی بیانیه‌ای گفت که «باید تأکید کرد که نه دین، نه اخلاق و نه تربیت ما به عنوان فرزندان "شهید" رفیق الحریری اجازه می‌دهد که از مسئولیت خود در برابر قرار دادن امکاناتمان در راه پیشرفت لبنان شانه خالی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش شبکه الجدید لبنان، حریری گفته که وارد «نبرد بازپسگیری کشور و حاکمیت آن از اشغالگرانش» خواهد شد و راه پدرش را ادامه خواهد داد.

سعد الحریری، رئیس جریان المستقل لبنان و نخست وزیر سابق این کشور دوشنبه این هفته در نشستی مطبوعاتی در بیروت اعلام کرد: «تصمیم گرفتم خود را برای انتخابات پیش رو نامزد نکنم و هیچ نامزدی نیز به نام جریان المستقبل وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.»

او بغض‌کنان ادعا کرد، ما همچنان در خدمت به مردم، ملت و وطنمان حاضریم، اما تصمیم تعلیق هر نوع فعالیت در قدرت یا سیاست هم به معنای سنتی آن پا برجا خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون سعد الحریری بهاء الحریری انتخابات پارلمانی مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ پایان تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم به صدا در آمد /فردا: رقابت ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از ساعت ۸ امروز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳۰فرصت تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

بنابر گزارش ایسنا، فرصت تبلیغات از روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده بود.

این انتخابات در روز ۲۱ ازدیبهشت در ۲۲ حوزه، ۱۵ استان، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری برگزار می شود و ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این انتخابات در ۸ حوزه از جمله در تهران به صورت الکترونیکی خواهد بود.

با توجه به به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم باید پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری کنند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904550

دیگر خبرها

  • زنگ پایان تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم به صدا در آمد /فردا: رقابت ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی مجلس دوازدهم
  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟ | رقابت میان کدام فهرست های انتخاباتی است؟
  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • واکنش وزیر کشور به ادعای حمایت دولت از یک لیست انتخاباتی
  • حساسیت دور دوم انتخابات /بر مدار قانون و بی طرفی حرکت می کنیم
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد