Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:33:46 GMT

آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۱۲۰

آمریکا اهل فریب و نقض عهد بوده و قابل اعتماد نیست

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید بر غیر اعتماد بودن آمریکا برای مذاکره گفت:‌ یک فرد عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. آمریکا قابل اعتماد نیست، آمریکا اهل فریب و نقض عهد است.

وی افزود: آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست و به دنبال تغییر رفتار ملت ایران یعنی کوتاه آمدن مردم از تمام ارزش‌ها و آرمان‌ها و استقلالش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌آمریکا در ظاهر به ما لبخند می‌زند اما در باطن دشمن قسم خورده و خصم دیرین ملت ایران است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا هاضمه‌ای سیری‌ناپذیر دارد و به دنبال مسلط بر این کشور و منافع ملت ما است و اگر کسی به آمریکا اعتماد کند تنها ثمره آن از دست رفتن فرصت‌‌ها و متوقف کردن چرخ پیشرفت کشور است.

وی افزود: برای شناخت آمریکا نیاز نیست اذهان را به دهه‌های قبل هدایت کنیم و به 10 سال و 20 سال و 50 سال پیش برگردیم؛ چرا که در همین دو سه سال اخیر رفتار خصمانه آمریکا در قبال ملت ایران کاملاً مشخص است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد