Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین علینژاد روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تغییر کاربری و ایجاد اصلاحات ساختاری در کوره و استفاده از روش واکینگ بیم بجای کوره واگنی، بهینه سازی شارژ و دشارژ قطعات و همچنین بهینه سازی سیکل عملیات حرارتی از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است. 


مدیر تولید مجتمع صنعتی اسفراین این اقدامات را در راستای پاسخگویی به موقع به نیاز مشتریان، افزایش راندمان خط تولید و کاهش مصرف انرژی ذکر کرد و افزود : با استفاده از این روش نه تنها ظرفیت تولید محور قطار تا ۵۰ درصد افزایش یافته بلکه محورهای تولیدی به لحاظ پارامترهای متالورژیکی نظیر خواص مکانیکی و ساختار متالورژیکی نیز در سطح بالاتری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: افزایش سرعت و راندمان تولید محور قطار با روش جدید باعث حذف۲ ایستگاه کاری تابگیری و تنش زدایی از چرخه تولید شده و از طرفی زمان سیکل عملیات حرارتی و میزان مصرف انرژی را تا ۵۰ درصد کاهش داده است .


 علینژاد گفت: خواص مکانیکی و ریزساختار این محورها تمامی خواسته های مشتریان را برآورده نموده و مورد تأیید است. 

مدیر تولید مجتمع صنعتی اسفراین تصریح کرد: مجتمع صنعتی اسفراین توانسته است با حمایت و رهبری مدیریت ارشد و اتکاء به نیروی انسانی توانمند و همچنین تجهیزات منحصر به فرد مستقر در خط تولید، گام‌های مؤثری در جهت خودکفایی صنایع استراتژیک داخلی در تولید قطعات حساس بر دارد.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد و این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد .

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که به دلیل برخورداری از  ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت فولاد خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت فولاد اسفراین وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت فولاد خراسان شمالی مجتمع صنعتی اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند