Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به اینکه سویه اومیکرون بیشتر بخش فوقانی سیستم تنفسی را درگیر می‌کند تاکید کرد: نباید در این مساله ساده‌انگاری شود چرا که ممکن است برای یک نفر با یک سرماخوردگی ساده هیچ اتفاقی نیفتد اما برای دیگری عواقب خوبی در پی نداشته باشد.

به گزارش ایلنا، پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره سویه اومیکرون گفت: اومیکرون هم دستگاه تنفسی را درگیر می‌کند اما بیشتر از بخش تحتانی، بخش فوقانی را درگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: اومیکرون نای، گلو و قسمت‌های بالایی را بیشتر درگیر می‌کند و بیشتر علائم آن شبیه سرماخوردگی است اما در مواردی ممکن است شدید شود. 

طبرسی با اشاره به افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، گفت: برخی افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند با یک تب هم حال عمومیشان خوب نیست و مریض باید بستری شود. 

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه نباید در این مساله ساده‌انگاری شود، گفت: چرا که ممکن است برای یک نفر با یک سرماخوردگی ساده اتفاقی نیفتد اما برای دیگری عواقب خوبی در پی نداشته باشد. 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان درگیر مداخلات جوی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی افزود: برای استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، فارس، یزد، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی از آماده باش نیروهای امداد و نجات در این ۱۴ استان خبر داد.

کد خبر 6091435 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان درگیر مداخلات جوی
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • این سبزی ضد سرطانی متخصص تسکین عفونت های تنفسی
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده