Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان خادم افزود: با توجه به اهمیت موضوع گازرسانی، ۷ طرح افتتاحی و ۲ طرح کلنگ‌زنی به عنوان طرح‌های ملی به بهره‌برداری می‌رسند.

خادم بیان کرد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی از جمله عملیات گازرسانی به آخرین نقاط روستایی و صعب‌العبور استان و نقاط محروم برای افزایش رفاه نسبی و جلوگیری از مهاجرت به شهرها انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شرکت گاز استان با برنامه‌ریزی‌های دقیق، انقلابی و جهادی خدمات گازرسانی به مردم شریف استان را که به عنوان مطالبه به‌حق بوده انجام داده و ادامه می‌دهد و در حقیقت شعله‌های گاز را به خانه‌های مردم و روستاها رسانده‌ایم.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نقش و اهمیت روستاها و جایگاه ویژه آن‌ها در نظام انقلاب اسلامی، بیان کرد: طرح‌های گازرسانی به ۹ مجموعه روستایی در سطح استان بهره برداری و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به توپوگرافی و کوهستانی بودن استان و مناطق سخت گذر و رودخانه‌های دائمی و فصلی بیان کرد: عملیات گازرسانی به این مجموعه روستاهای استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال به تعداد ۱۳۰ روستا و با جمعیت ۱۰ هزار و ۹۷۹ خانوار بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

خادم در خصوص گازرسانی به مجموعه روستای بویراحمد ادامه داد: عملیات گازرسانی به روستاهای لوداب (آب سردان علیا وسفلی ودره بید ومورتوت)، چین (تهلیان و چین) و بویراحمد (مجموعه تنگ‌سرخ) با اعتبار ۲۲۲ میلیارد ریال به تعداد ۲۴ روستا و با جمعیت ۲ هزار و ۱۶۸ خانواری افتتاح می‌شود.

وی گفت: عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای بهمئی و لنده با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال واجرای ۱۶۰ کیلومتر شبکه گذاری فلزی وپلی اتیلن وساخت سیویل ومکانیکال ۵ مورد ایستگاه تقلیل فشار (TBS) تعداد ۴۲ روستا و با جمعیت ۳ هزار و ۲۹۸ خانواری در روستاهای ممبی و سرآسیاب به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مجموعه روستاهای شهرستان چرام، گفت: اعتبار این طرح ۱۸ میلیارد ریال هست که تعداد ۵ روستا دارد و با جمعیت ۲۲۲ خانواری در روستاهای آرند و قلات ودلی سوار وآبلک مورد بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: طرح گازرسانی به مجموعه روستاهای شهرستان مارگون با توجه به کوهستانی بودن منطقه و اهمیت مهم موضوع گاز با اعتبا ۱۷۰ میلیارد تومان با تعداد ۴۹ روستا و جمعیت ۴ هزار و ۸۳۶ خانواری عملیات گازرسانی در مجموعه روستای جوکار افتتاح و در مجموعه روستای حوزه زیلایی کلنگ‌زنی می‌شود.

خادم با اشاره به مجموعه روستاهای شهرستان دنا، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال و تعداد ۱۰ روستا با جمعیت ۴۵۵ خانواری که عملیات گازرسانی در مجموعه روستای چشمه‌ریزک و سیرون افتتاح و در مجموعه روستای شبلیز کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت: با نگاه آینده‌نگری و حرکت جهادی و انقلابی با هدف برای گازرسانی به ۱۰۳ روستای استان در سال جاری و تا پایان سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی دقیق کرده‌ایم.

کد خبر 5411280

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج گازرسانی روستایی مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر ویروس کرونا دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا برف و کولاک مشهد عکس استانها عملیات گازرسانی مجموعه روستای مجموعه روستاهای بهره برداری میلیارد ریال شرکت گاز کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد