Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@21:58:53 GMT

قطع انگشت 2 دست مرد تهرانی در ماجرای درگیری عجیب

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۶۶۸

قطع انگشت 2 دست مرد تهرانی در ماجرای درگیری عجیب

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال وقوع درگیری در خیابان ابوذر آغاز شد .در آن درگیری چند مرد به راننده یک خودرو به نام محمد حمله کرده و پس از تخریب خودرو ،او را با ضربه های چاقو و شمشیر زخمی کردند و گریختند .

محمد که به بیمارستان منتقل شده بود تحت درمان قرار گرفت اما انگشتان شصت هر دو دستش قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از ترخیص از بیمارستان  از  دو متهم به نام‌های حسن و برزو شکایت کرد .

به این ترتیب آنها بازداشت شدند و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

 در ابتدای جلسه محمد به تشریح ماجرا پرداخت .

وی گفت: پدربزرگ من و پدربزرگ حسن و  برزو، از ده ها سال قبل با هم اختلاف داشتند و این اختلاف دنباله‌دار سال‌ها ادامه پیدا کرده و تا جایی پیش رفته بود  که هر بار یکی از اعضای خانواده ما با یکی از بستگان حسن روبه رو می شد درگیری رخ میداد . اعضای خانواده ما و آنها در این زمینه پرونده های زیادی در کلانتری دارند. به خاطر همین درگیری  ها بود که همه اعضای خانواده ما و آنها  همیشه مسلح به قمه و شمشیر بودند .حتی زنان و دختر نیز وقتی  از خانه بیرون می‌روند مسلح به قمه و شمشیر هستند.

وی ادامه داد:  هر بار یکی از اعضای خانواده ما با یکی از اعضای خانواده حسن روبه رو می شدیم آنها با سایر اعضای خانواده تماس می‌گرفتند و درگیری رخ می‌داد. آخرین بار  هم من سوار ماشین در حال عبور از خیابان ابوذر بودم که با حسن روبه رو شدم.ما  به هم نگاه کردیم و بلافاصله  او با چند نفر از اعضای خانواده اش تماس گرفت و آنها همگی با شمشیر و قمه به سمت من حمله ور شدند و ماشینم را تخریب کردند .

در آن درگیری حسن با قمه به انگشت شصت  دست چپم زد و برزو نیز  با شمشیر انگشت شصت دست راستم را قطع کرد. انگشت شصت  دست چپ در بیمارستان پیوند زده شد اما هیچ حرکتی نمی کند .اما انگشت شصت دست راستم به طور کامل قطع شده است و من درخواست قصاص دارم .

سپس دو متهم به دفاع پرداختند و منکر جرمشان شدند.

حسن گفت :من  هیچ درگیری با محمد نداشتم و ضربه ای به دست او نزدم.آن شب درگیری که  در خیابان رخ داد شاهدان با گوشی‌های موبایل از صحنه درگیری فیلمبرداری کردند و این فیلم نشان میدهد قطع انگشت دست محمد کار من نبوده است

.قبول دارم درگیری که میان خانواده من و خانواده محمد وجود دارد سابقه چندین ساله دارد و به اجداد ما بر می گردد. اما من آن شب ضربه ای به دست محمد نزده ام.

برزو  نیز جرمش را انکار کرد و گفت با شاکی درگیر نشده است.

در حالی که شاکی پرونده در خواسته قطع عضو   را مطرح کرده بود پرونده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا کارشناسان پس از بررسی اعلام کنند امکان قصاص  عضو هست یا نه .

پس از اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی قضات درباره این پرونده حکم صادر می کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا درگیری قصاص قطع عضو اخبار حوادث قصاص درگیری خیابانی درگیری قطع عضو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تتلو اینستاگرام تتلو نگار جواهریان نگار جواهریان و رامبد جوان هلیا امامی اعضای خانواده اعضای خانواده ما انگشت شصت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان غربی برگزار شد،اعضای تیم درمان تخصصی معاونت بهداشت،درمان و توانبخش هلال استان ضمن تکریم مقام شهید عباسی از مادر بزرگوار این شهید دلجویی کردند

حجت الاسلام خالقی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان گفت:مادران و همسران شهدا با الگو برداری از سیره حضرت زینب سلام الله از فرهنگ شهادت در ایران اسلامی‌پاسداری نموده‌اند.

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ماجرای جنجال محمد طالقانی در جام آریامهر + فیلم
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)