Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامحسین افشردی»؛ نام واقعی و کمتر شنیده‌ شده فرمانده ارشد و جوان سال‌های ابتدایی دفاع مقدس است که با نام مستعار و پرآوازه‌ «حسن باقری» در قلب تاریخ مقاومت و پیشرفت جمهوری اسلامی ثبت شده است.

روزنامه ایران: «غلامحسین افشردی»؛ نام واقعی و کمتر شنیده‌ شده فرمانده ارشد و جوان سال‌های ابتدایی دفاع مقدس است که با نام مستعار و پرآوازه‌ «حسن باقری» در قلب تاریخ مقاومت و پیشرفت جمهوری اسلامی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقش خاص و فعال حسن باقری در عملیات‌های فتح‌المبین، رمضان و بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر پس از 576 روز اشغال از سوی رژیم بعث شد، از او کارنامه و میراثی به جای گذاشته است که پس از گذشت 39 سال از شهادتش در نهم بهمن 61، ما را محتاج بازخوانی ابعاد شخصیتی این «نابغه جنگ» می‌کند. از همین رو در این ویژه‌نامه، «ایران» با انتشار مصاحبه‌ای از سردار محمدباقر قالیباف در سال 69، سردار حسن دانایی‌فر در سال 61 و در آخر، مقاله‌ای کوتاه درباره سیره جهادی حسن باقری، میراث ماندگار وی را گرامی ‌می‌دارد؛ به امید بهره‌بردن و عمل کردن.

---  

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حسن باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر

محمدرضا طالقانی در برنامه برمودا درباره حضورش در سالگرد ۱۱ سپتامبر در آمریکا و همچنین ترور خود در تهران توضیح داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • ایران در سوگ شهادت صادق آل محمد(ص)