Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@22:27:50 GMT

مادر سه شهید در مشهد آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۸۷۱

مادر سه شهید در مشهد آسمانی شد

مادر شهیدان عادل، خالق و جمال الحداد (تقوی) در مشهد به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش قدس انلاین و به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مرحومه کوکب تقوی مادر شهیدان عادل، خالق و جمال الحداد، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج دوری از فرزندان رشیدش  در سن ۸۸ سالگی به علت کهولت سن در مشهد درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
مراسم تشییع پیکر این اسوه صبر و مقاومت روز شنبه نهم بهمن ماه پس از نماز ظهر و عصر در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر این مادر فداکار در رواق دارالحجه حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) آرام خواهد گرفت.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این اسوه صبر و استقامت را تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.
خانواده تقوی (الحداد) که ایرانی الاصل هستند در دوران انقلاب اسلامی ساکن عراق بودند که به دلیل طرفداری از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) سه فرزند و داماد این خانواده (محمد خلیفاوی)، توسط دولت بعث عراق در نجف دستگیر و پس از شکنجه‌های فراوان در زندان ابوغریب بغداد در اول شهریور ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند.   
پدر این شهدا حاج حسین تقوی (الحداد) در سال ۱۳۹۴ در سن ۸۳ سالگی آسمانی شد و پیکر وی در صحن جمهوری حرم مطهر رضوی تدفین شد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد شهید عراق حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد با حضور حجت الاسلام هادی صاحبقرانی و جمع کثیری از علما و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است

هادی صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: در تبلیغات اسلامی زیست برادرانه داریم و هم افزایی و تعاملات در محیطی دوستانه برقرار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: امیدوارم حجت السلام فلاح با حضور در تبلیغات حرم مطهر امام رضا (ع) نقش آفرینی موفق داشته باشد.

وی ضمن اشاره به سوابق اجرایی حجت الاسلام رحمانی گفت: روحانیون فرماندهان کف میدان هستند و امروز برای قدردانی از زحمات آقای فلاح و حمایت‌های رحمانی حضور داریم.

صاحبقرانی بیان کرد: حجت الاسلام رحمانی طلبه‌ای جهادی است که امیدواریم با توجه به سوابق گسترده و تیم اجرایی خویشان با جمعیت ۳ و نیم میلیونی در مشهد با ساختاری منظم منشأ خیر برای تبلیغات اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی متعلق به مردم است، افزود: اینکه جلسه بدون مسؤولان اجرایی و کاملاً مردمی برگزار شد و این نشانه مردمی بودن این نهاد است‌.

وی با اشاره به اینکه هدف ما پیاده سازی جهاد تبیین است، بیان کرد: این نهاد در راستای جهت دادن حرکت‌های مردمی و روشن کردن مسیر و ضرورت مقابله و ترویج اندیشه‌های انقلاب اسلامی با تولید فکری و اندیشه‌های نوین گام بر می‌دارد.

صاحبقرانی گفت: در سال‌های اخیر رشد تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ رشد فزاینده داشته است و قبل از دوران فعالیت بنده، در دهه اول محرم تبلیغات اسلامی به روستای بالای صد خانوار روحانی اعزام می‌کرد اما سال گذشته به روستاهای ۲۰ خانوار نیرو اعزام و حتی به ۶ روستاهای ده و ۵ خانوار نیز مبلغ اعزام می‌کردیم و باید اذعان کرد ما به تمام روستاهای استان روحانی اعزام کردیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت السلام فلاح قدردانی و حجت الاسلام رحمانی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معرفی شد.

کد خبر 6098345

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد