Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:33:26 GMT

اعلام برنامه مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۹۰۰

اعلام برنامه مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته

برنامه زمانبدی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 در بخش بانوان طی روزهای 12 و 13 و در بخش آقایان نیز طی روز های 14 و 15 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

زمانبندی بانوان: مسابقات کاتا انفرادی و اوزان منفی 50 و منفی 55 کیلوگرم روز سه شنبه 12 بهمن ماه، و اوزان منفی 61، منفی 68 و مثبت 68 کیلوگرم روز چهارشنبه 13 بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد.

 

زمانبندی آقایان: مسابقات کاتا انفرادی، و اوزان منفی 60 و منفی 67 کیلوگرم روز پنج شنبه 14 بهمن ماه، و مسابقات اوران منفی 75، منفی 84 و مثبت 84 کیلوگرم نیز روز جمعه 15 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است تمامی ورزشکاران یک روز قبل از زمان اعلامی مسابقات از ساعت 14 جهت انجام پذیرش و وزن‌ کشی در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات حضور داشته باشند.

 

همراه داشتن کارت تزریق دو دوز واکسن، پاسخ منفی تست پی سی آر که 72 ساعت از آن‌ نگذشته باشد، کارت بیمه ورزشی و فرم قبول مسئولیت هنگام پذیرش و وزن‌کشی الزامی است.

 

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی تاشکند ازبکستان طی روزهای 22 الی 25 اردیبهشت، بازی‌های کشورهای اسلامی 2022  به میزبانی قونیه، ترکیه طی روزهای 19 و 20 مرداد و بازی‌های آسیایی 2022 به میزبانی هانگژو چین 20 ، 21 و 22 شهریور 1401 برگزار می‌شود.

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته بهمن ماه طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو