Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام پیشرفت قابل ملاحظه اقدامات اجرایی به منظور احداث مسیر دسترسی غرب به جنوب تقاطع غیرهمسطح بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، به تشریح راهکارهای اجرایی این پروژه پرداخت و با بیان آنکه اصلاح هندسی لوپ شمال به شرق تقاطع، پیش نیازِ احداث مسیر دسترسی غرب به جنوب است، یادآور شد: اصلاح هندسی لوپ مذکور، تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع بلوار فرحزادی با بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی را از تملک و آزادسازی 120 مترمربع معارض ملکی بی نیاز ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه دیواره های لوپ شمال به شرق با هدف اصلاح هندسی این مسیر دسترسی تخریب شده و اقدامات لازم به منظور خاکبرداری در حال انجام است، از آغاز عملیات احداث دیوار حائل بتنی در بخش حدفاصل رمپ راستگرد غرب به جنوب و لوپ جدید شمال به شرق به طول 70 متر خبر داد و گفت: احداث رمپ راستگرد ضمن حفاری 11 حلقه شمع ادامه دارد و این در حالی است که احداث دیوار حائل بتنی به طول 90 متر و ارتفاع 6.5 متر نیز در حال پیگیری است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با یادآوری اینکه فقدان مسیر راستگرد از غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به جنوب بلوار فرحزادی، زمینه ساز گردش اضافی و افزایش بار ترافیکی در شمال بلوار فرحزادی و میدان کتاب بود، خاطرنشان ساخت: لوپ جدید شمال به شرق تقاطع به طول 220 متر و عرض 6.8 متر احداث خواهد شد و راستگرد غرب به جنوب، مسیری 400 متری به عرض 6.8 متر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راهکارهای اجرایی تکمیل هاشمی فنی بلوار فرحزادی غرب به جنوب شمال به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است