Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال سیچوان در رقابت‌های لیگ چین با درخشش ستاره ایرانی خود به برتری رسید.

به گزارش طرفداری، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین و در هفته بیست و هشتم، تیم سیچوان که حامد حدادی را در اختیار دارد، مقابل جیانگسو به برتری ۱۰۰ بر ۸۴ رسید.

در این بازی حامد حدادی درخشش فوق العاده ای داشت و با کسب ۲۰ امتیاز، ۲۲ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، «تریپل دبل» کرد و یک تنه تیمش را به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیچوان در این مسابقه پس از سه شکست به پیروزی رسید. این تیم در حال حاضر با ۱۰ برد و ۱۸ باخت در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰