Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سایت گُل در گزارشی از بازگشت «فرانک لمپارد» به لیگ برتر انگلیس خبر داد و اعلام کرد که سرمربی سابق آبی‌های لندن قرار است به زودی به اورتون بپیوندد. گفته می‌شود که لمپارد قرار است اعضای کادر مربیگری خود را که در چلسی نیز به همراه داشت، به اورتون بیاورد و پس از یکسال دوری از سرمربیگری، به فوتبال بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این «رافا بنیتز» هدایت اورتون را بر عهده داشت اما عملکرد ضعیف او باعث برکناری‌اش شد. پس از بنیتز، «دانکن فرگوسن» اسطوره باشگاه اورتون هدایت این تیم را به صورت موقت بر عهده گرفت و برابر استون ویلا شکست خورد. 

«وین رونی» سرمربی دربی کانتی نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌های هدایت اورتون بود اما او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روی شغل فعلی خود تمرکز کرده و قصد جدایی از تیمش را ندارد.

لمپارد که حالا جدی‌ترین گزینه هدایت اورتون است، در اولین فصل سرمربیگری خود در چلسی موفق شد این تیم را به مقام چهارم لیگ و فینال جام حذفی برساند اما با این حال پس از نتایج ضعیف در سال ۲۰۲۱ اخراج شد و چلسی با هدایت «توماس توخل» توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اورتون چلسی لیگ قهرمانان اروپا اورتون توماس توخل چلسی دربی کانتی فرانک لمپارد لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم

دیدار تیم‌های چلسی و وستهم در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و وستهم عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد چلسی به‌پایان رسید.

کول پالمر در دقیقه ۱۵، کانر گلگر در دقیقه ۳۰، نونی مادوئکه در دقیقه ۳۶ و نیکولاس جکسون در دقایق ۴۸ و ۸۱ برای چلسی گل‌زنی کردند.

خلاصه بازی چلسی و وستهم کد خبر 750933

دیگر خبرها

  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد