Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمد مرادی گفت : قیمت‌های جدیدی در قبض‌های برق بهمن‌ماه، اعمال خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت برق استان کرمانشاه ۸۱۱ هزار مشترک در قالب پنج تعرفه خانگی، صنعتی، کشاورزی، عمومی و اداری در استان وجود دارد صدرصد مردم شهر و ۹۹.۸ مردم روستا از نعمت برق برخوردارند.

 ۴۱ درصد مصرف برق در بخش خانگی، ۱۱ درصد در بخش صنعتی، ۲۱ درصد در بخش کشاورزی و تجاری، ۱۷ درصد عمومی و اداری و ۷ درصد در سایر مصارف از جمله تجاری و مغازه‌ها داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۸۳ درصد معادل ۶۳۰ هزار مشترک از این تعداد در بخش خانگی هستند ۱۰ درصد مشترکان کم‌مصرف و ۶۵ درصد الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و ۲۵ درصد باقیمانده هم مشترکان خانگی پرمصرف هستند.

یعنی هر مشترک خانگی در ماه می‌تواند ۲۰۰ کیلووات مصرف داشته باشد.

 ۱۰ درصد مشترکان خانگی استان در تعرفه‌های جدید از برق امید برخوردار خواهند شد و مشترکان پرمصرف هم هر چقدر مصرف بیشتری داشته باشند به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت و درصدی که هم رعایت الگوی مصرف دارند هیچ رقمی نسبت به قبل اضافه نخواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره برق شرکت برق توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است