Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پارسا مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در خصوص اخرین وضعیت خروج قطار از ریل در متطقه باغ خواص اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۸ صبح در شهرک مدرس و در مسیر روستای باعخواص و حسین آباد دفتری رخ داد.

پارسا گفت: حادثه برخورد قطار شهری با خودرو وانت بار که ۸ نفر مسافر داشت  منجر به مصدومیت هر ۸ نفر گشت که ۴ نفر این مصدومان خانم و دو نفر آقا  و دو پسر بچه بودند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستانهای ۱۵ خرداد و شهید مفتح اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین  خاطر نشان کرد: وضعیت عمومی یکی از پسر بچه ها مناسب نبوده است و از هوشیاری کمتری برخوردار است.

وی افزود: مصدومیت بر اثر برخورد قطار با وانت لار و پرتاب شدن مسافران انجام شده است و شدت برخورد باعث شد تا قطار حومه ای و شهری از ریل خارج شود.

وی در ادامه بیان داشت: عوامل راه آهن در حال بازگردان قطار به نسیر خود هستند، تا خطوط ریلی به فعالیت خود ادامه دهد. 

بیشتر بخوانید:

تصادف خون‌بار قطار با وانت در ورامین/ قطار از ریل خارج شد

لحظه وحشتناک افتادن یک زن به زیر مترو

47231

کد خبر 1597434

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قطار تصادف قطار حوادث شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه