Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:52:52 GMT

برگزاری مشروط راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۶۰۰

برگزاری مشروط راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برپایی راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که در حرم امام خمینی (رحمت الله علیه) برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همه مناسبت‌ها یک ظهور و جلوه میدانی دارد و یک پیام و محتوا که باید به هر دو بعد توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاسداشت دهه فجر همچون جشن‌های نیمه شعبان و اعیاد مذهبی باید با نشاط و سرور و امیدآفرینی همراه باشد و امسال با تقارن ایام ماه مبارک رجب و جشن انقلاب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دینی، هیأت مذهبی و مساجد شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به جایگاه خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران و تکریم و تعظیم آنان، از سردار سلیمانی به عنوان یک ذخیره و سرمایه بزرگ معنوی یاد کرد و برترویج مکتب و منش سلیمانی تأکید کرد.

موسی‌پور تبیین و تعمیق شعارها و آرمان‌های انقلاب و جهاد روایتگری و روشنگری در مقابل هجمه همه‌جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن را یک ضرورت برشمرد و با بیان دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف افزود: باید خدمات و دستاوردهای انقلاب با زبان آمار و ابزار هنر همراه با خلاقیت و نوآوری ارائه شود.

وی بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در برپایی جشن‌ها و مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب تأکید نمود و افزود: حفظ سلامتی و جان مردم بسیار مهم است و برپایی راهپیمایی سراسری 22 بهمن منوط به صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است و در صورتی‌که شرایط کرونایی کشور برای راهپیمایی سراسری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب مناسب نبود، جشن طلوع چهل و چهارمین سال انقلاب با روش‌ها و شیوه‌های دیگر برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با نمایندگان و روسای کارگروه‌های تخصصی و کشوری بزرگداشت چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی 22 بهمن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهل و سومین سالگرد راهپیمایی سراسری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد