Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: آمار مجموع بستری‌های کرونایی استان قزوین به ۱۳۷ نفر رسیده که نسبت به روز قبل ۱۷ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از کاهش 3 برابری موارد قطعی ابتلای روزانه به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر 125 مورد جدید ابتلای به کرونا در آزمایشگاه‌های منتخب کووید استان قزوین شناسایی شدند که این  آمار 269 نفر کمتر از روز گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با افزایش 14 درصدی نرخ روزانه بستری‌های کرونایی گفت: در شبانه‌روز اخیر 41 بیمار کرونایی جدید به دلیل علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار نسبت به روز گذشته 5 نفر کاهش داشته است.

رحمانی از افزایش 10 درصدی بیماران بدحال هم خبر داد و افزود: در حال حاضر 11 بیمار کرونایی با حال وخیم با اتصال به دستگاه ونتیلاتور در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که این آمار در قیاس با روز قبل یک نفر بیشتر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته هیچ موردی از مرگ‌ومیر ناشی از بیماری کرونا در استان قزوین ثبت نشد و نرخ فوتی‌های کرونایی برای دومین روز پیاپی صفر بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه از کاهش 23 درصدی نرخ بهبودیافتگان کرونایی خبر داد و گفت: در شبانه‌روز اخیر 20 بیمار کرونایی با علائم قطعی بهبود و نقاهت از بیمارستان‌های استان قزوین مرخص شدند که این آمار از روز پیش 6 نفر کمتر است.

رحمانی اضافه کرد: در نهایت آمار مجموع بستری‌های کرونایی فعلی استان قزوین با 17 درصد افزایش به 137 نفر رسید که در مقایسه با روز گذشته 20 نفر بیشتر شده است.

زنجان وارد پیک ششم کرونا شدمحدودیت‌های کرونایی به استان گیلان بازگشت2102 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان خراسان شمالی جان باختند

وی یادآور شد: تاکنون 25.59 درصد از جمعیت بالای 18 سال استان قزوین دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند و حدود 50 درصد از واجدین شرایط دریافت دوز سوم برای تزریق مراجعه نکردند که این می‌تواند خطر مواجهه با پیک ششم را افزایش دهد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا بستری های کرونایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی