Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، اسدالله حاتمی به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حکمی مشترک اسدالله حاتمی را به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی صبح امروز با حضور حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی و سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شدمدیرکل جدید کمیته امداد استان زنجان منصوب شدفرمانداران سه شهرستان اردبیل منصوب شدند

حکم انتصاب حاتمی توسط حسن اکبری معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور که قبلا در سمت مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی مشغول به حدمت بوده است به وی ابلاغ شد.

در متن حکم سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اسدالله حاتمی، ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس و ریاست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بیرجند را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی منصوب محیط زیست خراسان منصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس