Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن تفتیان، دونده سرعتی کشورمان که برنامه حضور در اردوی جامائیکا را داشت، نتوانست به آنجا سفر کند و بار دیگر راه پاریس فرانسه را در پیش گرفت.

رکورددار دوی سرعت ایران که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود، روز گذشته راهی پاریس شد و قرار است تا پایان سال در این کشور تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفتیان در چند سال گذشته بیشتر اردوهای خود را در پاریس برگزار کرده که چندان اثر بخش نبوده و همین موضوع انتقادهای اهالی دوومیدانی را در پیش داشته و آنها معتقدند این دونده با اردوهای داخل ایران نیز همان رکوردها را به ثبت می‌رساند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم