Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال هاست که یکی از مشکلات عدید تیم های شهر مشهد، چند دستگی و عدم مدیریت درست و منظم است. یکی از بارزترین این مشکلات در تیم پدیده مشهد بود که این چندگانگی در مدیریت و مسائل داخلی حتی باعث تغییر چندباره ی نام این تیم نیز شد. یکی از اصلی ترین مشکلات و نابسامانی های تیم ها، وجود یک اسپانسر حامی و دلسوز است تا بتواند بازیکنان و کادر فنی تیم را تحت پوشش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت هاست که یکی از معتبرترین برند های فرش و قالیشویی مشهد، آئین خراسان است که در این مدت نیز سعی داشته تا تیم شهر خود را حمایت کند و تا حد امکان مشکلات متنوع و عمیق باشگاه را برطرف کند. اما بهتر است نگاهی بیاندازیم به سابقه و اصالت این برند معتبر و قالیشویی آئین خراسان را بهتر بشناسیم.

اولین برند فرش و قالیشویی مشهد

در سال ۱۳۵۹ برند فرش آئین خراسان در مشهد تاسیس شد که با گسترش زیرساخت ها و تجهیزات مختلف توانست تا خدمات فرش را نیز در کنار تولید فرش ارائه کند و بدین ترتیب اولین قالیشویی معتبر در مشهد توسط آئین خراسان احداث شد. افزایش چندین برابری کیفیت شستشوی انواع فرش های دستباف و صادراتی با ماشین آلات تخصصی مسبب این شد تا در کنار متخصصین باتجربه و ماهر خود، قالیشویی آئین خراسان، پیشتاز در صنعت فرش و خدمات فرش در مشهد شود.

اولین عضو معتبر و با سابقه اتحادیه فرش مشهد

قالیشویی آئین خراسان اولین عضو اتحادیه و صنف فرش فروشان و قالیشویان مشهد بود که در سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت کرد و با گذشت بیش از ۴۰سال از زمان تاسیس آن، اکنون یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین قالیشویی های مشهد در بین مردم است که همه روزه با افزایش تقاضا برای این قالیشویی، افراد بیشتری به جمع مشتریان وفادار و خرسند این مجموعه بزرگ اضافه میشوند.

مکانیزه بودن تجهیزات و الکترونیکی شدن شیوه سفارش مشتریان

از سال ۹۴ و با گسترش صنعت تکنولوژی و دنیای مجازی در بین مردم، قالیشویی آئین خراسان با حجم بسیاری از درخواست ها و سفارشات مشتریان سابق خود مبنی بر راه اندازی قالیشویی آنلاین مشهد و ثبت سفارش غیرحضوری جهت راحتی بیشتر این فرایند مواجه شد. به سبب درخواست مشتریان، قالیشویی آئین خراسان تصمیم بر تغییر سیستم و رویه سفارش گیری و شروع ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت خود کرد تا بتواند مانند قبل پیشرو در علم و نیاز روز باشد.

سرویس دهی منظم و زمان بندی دقیق تحویل فرش ها

بسیاری از شکایاتی که امروزه در قالیشویی ها صورت میگیرد، بدلیل عدم تحویل به موقع و عدم تعهد در زمان بندی تحویل فرش به مشتری میباشد. بسیاری از مشتریان گلایه مند هستند که چرا اینقدر تحویل فرش ها در قالیشویی ها زمان میبرد و به همین خاطر بسیار به دنبال خدماتی امروزه هستند که بتواند سریع و به موقع فرش ها را به آنها تحویل دهد.

قالیشویی آئین خراسان با احداث دو سیستم مجهز گرمخانه ای و گسترش ناوگان حمل و نقل خود، سرعت تحویل فرش و تعهد به زمان بندی و خواست مشتریان خود را بطور چشم گیری چندین برابر کرد. با سیستمی که از ۹۴ تاسیس شد، زمان تحویل فرش ها از ۳ تا ۴ روز کاری به فقط ۲روز کاری تبدیل شد تا هر زمان که فرش های خود را به قالیشویی آئین خراسان تحویل دادید، پس فردای آن روز فرش خود را تحویل بگیرید.

قطعا اولین اسمی که با شنیدن فرش به ذهن شما خطور میکند، قالیشویی آئین خراسان است که با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق در کنار شما بوده است و توانسته تا در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی ادیب، آئین خراسان، بانو و شهر فرش سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد.

ارائه تمامی خدمات فرش و ضمانت نامه

قالیشویی آئین خراسان با در اختیار داشتن باتجربه ترین و متخصص ترین کارشناسان فرش توانسته تا بهترین خدمات رفوگری، جاجیم دوزی، دارکشی و ترمیم انواع سوختگی و پارگی فرش را به مردم ارائه دهد. خدماتی که به تخصصی بسیاری احتیاج دارد و هرکسی توان انجام آن را بصورت دقیق و کامل ندارد و این تماما به داشتن پرسنلی مجرب و کارکشته برمیگردد.

سخن پایانی

تلاش های بسیار برای احیای مجدد این تیم صورت گرفت تا با بهره گیری از سرمایه های خود استان و شهر مشهد، این تیم حمایت شود اما همچنان شرایط بلاتکلیف و معلق است و باید دید که مدیران و مسئولان محترم این باشگاه چه تدبیر و استراتژی ای برای تنها نماینده مشهد در لیگ برتر ایران می اندیشند. این شرایط در کشور بگونه ای شده که در تیم های بزرگ پایتخت مانند پرسپولیس نیز در حال وقوع است و پرسنل و کادر فنی و تیم یکی پس از دیگری بدلیل مشکلات عدید مالی و عدم حمایت موثق و مناسب تصمیم به ترک و خروج از باشگاه میگیرند و باید قبل از اینکه دیر بشود چاره ای اندیشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قالیشویی ها تحویل فرش فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد