Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه تایمز از تصمیم وزارت خارجه بریتانیا برای تشدید تحریم‌ها علیه روسیه در پی تنش در اوکراین خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز، وزارت خارجه بریتانیا روز دوشنبه اعلام خواهد کرد که در پی تنش بر سر اوکراین، تحریم‌ها علیه روسیه را تشدید خواهد کرد.

تایمز نوشت: «انتظار می‌رود وزارت خارجه روز دوشنبه تشدید تحریم‌های خود را در پارلمان اعلام کند تا بریتانیا بتواند منافع استراتژیک و مالی روسیه را هدف قرار دهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه پیشتر گزارش داده بود که مقام‌های آمریکایی نگران این هستند که به دلیل تسامح چندین ساله بریتانیا در قبال ورود پول‌های مشکوک به لندن نتوانند تحریم‌های مؤثری را علیه روسیه اعمال کنند.

این در حالی است که «بوریس جانسون»، نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که قصد دارد هفته آینده با «ولادیمیر پوتین» تماس تلفنی برقرار کند تا تلاش های دیپلماتیک را فعال و از خونریزی در اوکراین جلوگیری کند.

همچنین انتظار می‌رود جانسون در راستای تشدید تلاش‌های بازدارندگی بریتانیا از کشورهای اروپای شرقی بازدید کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت خارجه علیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران