Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@23:17:12 GMT

60 استخوان شکسته فرزند در پرونده زوج قاتل

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۳۴۲

60 استخوان شکسته فرزند در پرونده زوج قاتل

زوج قاتلی که نوزاد خود را به قتل رسانده و استخواهایش را از 60 نقطه شکسته بودند دستگیر و راهی دادگاه شدند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، زوج انگلیسی به جرم قتل بی رحمانه و نفرت انگیز فرزندشان توسط ماموران پلیس اسکاتلندیارد انگلیس دستگیر شدند.
بنا بر گزارش های پلیس جسد قربانی "‌آمنه "‌ در خانه شان در جنوب لندن پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اطلاعات پزشکی قانونی آمنه شکستگی های متعددی دردنده ها ،‌پاها و بازوهایش داشته است.
متهمان "نائومی جانسون" و "بنجامین اوشی" سعی کردند امدادگران را برای جراحات دخترشان آمنه  مقصر بدانند - اما هیئت منصفه تاکید کردند که این زوج قاتل به خاطر بدرفتاری های مکرر با فرزندشان مرگش را رقم زده اند.
پلیس اعلام کرد که نمی توان گفت که کدام یک از والدین باعث جراحات مرگبار نهایی شده اند - یا اینکه کدامیک کنار ایستاده و به دیگری اجازه داده تا ضربات مرگبار را وارد کند اما در نهایت هر دو پدر و مادر این نوزاد خردسال در مرگ بی رحمانه فرزندشان گناهکار هستند.

بازرس کارآگاه "ملانی پرسلی"، که تحقیقات پلیس را رهبری می کرد، گفت که آمنه تعداد غیرقابل تصوری از جراحات را متحمل شده است.درک آسیبی که او در زندگی کوتاه خود متحمل شد غیرممکن است، جراحات او فهرستی از نفرت انگیزترین آزارها است."

انتهای پیام /

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۳۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، نگار خوشنویس اظهار کرد: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان اردبیل مراجعه کردند که از این تعداد ۳۵۹۲ نفر زن و ده هزار و ۸۶ نفر مرد بوده است.

وی افزود: به‌طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با ۱۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با توجه به آمار استان تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدوداً ۱۴ هزار نفر بوده است، حدود ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خوشنویس بیان داشت: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضائی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آن‌ها گواهی صادر می‌شود.

کد خبر 750901

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری