Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییر محسوس پیش‌بینی کرد و گفت: از اواسط روز دوشنبه سامانه بارشی جدید به استان نفوذ کرده و شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، همچنین بارش باران و برف در غرب و جنوب استان خواهیم بود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار تا چند روز آینده بر روی استان است، بر این اساس در این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از اواسط روز دوشنبه به استان، ادامه داد: با نفوذ این سامانه بارشی، با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در غرب و جنوب استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود اما روز سه‌شنبه در اکثر مناطق این وضعیت بارش ادامه خواهد داشت ضمن اینکه در مناطق غربی و جنوبی در روز سه‌شنبه احتمال کولاک برف نیز وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییر محسوس پیش‌بینی کرد و گفت: بیشینه دمای اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوای فردا صبح به منفی شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی ادامه داد: شهرستان بوئین و میاندشت با منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان و خور و بیابانک با ۱۵ درجه بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان است و در ۲۴ ساعت گذشته، بارشی در استان نداشته‌ایم.

کد خبر 551965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی استان اصفهان سازمان هواشناسی کشور کارشناس پیش بینی هواشناسی اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده هشدار هواشناسی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان پیش بینی هواشناسی اصفهان کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی هواشناسی امروز اصفهان کارشناس هواشناسی استان اصفهان هشدار هواشناسی به کاهش دما هشدار سازمان هواشناسی هشدار هواشناسی درباره موج جدید بارش ها هشدار هواشناسی در مورد بارش برف ورود سامانه بارشی به اصفهان ورود سامانه بارشی قوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه بارشی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از افزایش دما در بیشتر مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۴ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و روز شنبه، قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747949

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد