Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:در حال برنامه ریزی هستیم لیگ آینده به صورتی شروع شود که جام جهانی تقریبا مصادف با نیم فصل سال آینده برگزار شود.

به گزارش ایلنا، سهیل مهدی در حاشیه برگزاری کلاس‌ آموزشی برای ناظران مسابقات فوتبال گفت:بعد از ۲ سال که ناچار  بودیم دوره‌های  آنلاین را برگزار کنیم این فرصت فراهم شد یکی از بهترین مسئولان برگزاری مسابقات که برای بازی ایران و عراق و ایران و امارات در تهران حضور دارند  را در این کلاس‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما  یک برنامه توسعه داریم، بلافاصله  بعد از این کلاس ۳۰۰  ناظر در سطح کشور به نمایندگی از ۸ استان را به روز رسانی خواهیم کرد.امیدواریم با برگزاری چنین کلاس‌هایی استانداردهای فوتبال را به سبک کشورهای  صاحب فوتبال نزدیک کنیم.

وی افزود: این ناظران که در کلاس‌ها شرکت کردند عمدتا در لیگ برتر و لیگ  یک حضور دارند، در مورد لیگ یکی ها ما گوش چشمی داریم که یک تعداد از این ناظران وارد چرخه لیگ برتر شوند. آنها مستعد هستند و از سراسر کشور در این کلاس حضور دارند.مدرس این کلاس، برایان سی مدیر توسعه و استراتژیک AFC است و او ۱۴ سال اس کهت در این نهاد این مسئولیت را دارد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با شیوع دوباره کرونا برگزاری بازی ها با تماشاگران مقدور نباشد گفت: باید پروتکل‌های بهداشتی و جان هموطنانمان را در نظر بگیریم.سلامتی بازیکنان هم مهم است. هر زمان دستوری از طرف وزارت بهداشت و ستاد مربوطه صادر شود موظف به اجرای آن هستیم.

مهدی در خصوص اینکه فوتبال ایران معمولا با گزارش ناظران AFC با جریمه مواجه می شود و چگونه باید از این گونه جرائم جلوگیری کرد گفت: تمام اینها به این مساله بر می‌گردد که روند توسعه و برگزاری بازی‌ها را به سطح استانداردهای آسیا نزدیک کنیم. اگر جرائمی به کشور ما یا هر کشور دیگری تعلق می‌گیرد به خاطر این است که استانداردهای AFC رعایت نشده است. در مسابقات متمرکز بیش از ۱۵۰ نفر از AFC‌ برای برگزاری مسابقات حضور پیدا می‌کنند. اگر افراد حرفه‌ای داشته باشیم نرخ این جرائم کسر می‌شود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال و پرسپولیس از داخل ایران حذف شده‌اند گفت: اجازه بدهید من به این مسائل وارد نشوم. باید به باور برسیم همه چیز به عملکرد ما بستگی دارد. اگر اتفاقی رخ داده در درجه اول باشگاه و در کنار آن عواملی که باید کمک می‌کردند باید مسئولیت قبول کنند.دنبال مقصر نباید بگردیم، اگر نخواهیم چارچوب‌ها را رعایت کنیم سخت است که به این رقابت‌ها(لیگ قهرمانان آسیا) وارد شویم چون استانداردها هر روز سخت تر می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه با صعود تیم ملی برنامه ریزی مسابقات برای جام جهانی چگونه می شود گفت: در ۲ سال گذشته به خاطر کرونا ۲.۵ ماه لیگ ما به تعویق افتاد.ما برای جبران این زمان ناچار شدیم فضا و بازی‌ها را از شکل زیبایی‌اش خارج کنیم. دیدید که بازی ها در یک روز برگزار شد و بعضا ساعت‌ها مناسب نبود. امیدوارم با همکاری باشگاه‌ها  و هیات های فوتبال در خردادماه لیگ را به پایان برسانیم تا استراحت خوبی برای بازیکنان ایجاد شود و لیگ آینده به صورتی شروع شود که جام جهانی تقریبا مصادف با نیم فصل سال آینده برگزار شود. این ایده‌آل ترین حالت است، البته کرونا دوباره افزایش پیدا کرده و شرایط جوی هم در برگزاری بازی ها تاثیرگذار است و امیدوارم همه چیز برای بهتر برگزار شدن مسابقات به ما کمک کند.

وی در خصوص زمان اعلام برنامه هفته هفدهم گفت: ما اول نگران برگزاری دیدارهای معوقه استقلال بودیم ولی با توجه به شرایط سلامتی بازیکنان برنامه این بازی ها را اعلام کردیم. اگر وارد بازی‌های نیم فصل شویم نمی‌توانیم بازی را به تعویق یا تاخیر بیندازیم.خوشبختانه زمان بازی‌های استقلال را اعلام کردیم و تا اواخر هفته برنامه نیم فصل دوم را اعلام می‌کنیم. امیدوارم دیگر اتفاقی مثل داستان استقلال برای تیم‌ها اتفاق رخ ندهد. اگر کرونا ما را متوقف نکند می‌توانیم بازی ها را به خوبی برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات در خصوص اینکه حداقل تعداد بازیکن برای برگزاری بازی ها گفت: ۱۱+۵ نفر به شرطی که یک نفر از بازیکنان دروزاه‌بان باشد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات برگزاری بازی ها بازی ها جام جهانی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد


نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تاکید بر بازگشت قیمت جهانی طلا از مسیر صعود به دلیل کاهش تقاضای سرمایه‌گذاری بر روی طلا در بازار‌های جهانی، روند نزولی نرخ ارز در داخل را در کنار کاهش قیمت اونس جهانی طلا، دو عامل موثر بر کاهش قیمت سکه و طلا در بازار داخل عنوان کرد و گفت، اما از سویی افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر (ربع سکه و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) عاملی شد که مسیر این قطعات کوچکتر را از مسیر کاهشی سکه و طلا جدا کرد.

 محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: قیمت جهانی طلا که طی دو ماه اخیر سیر صعودی به خود گرفت و به رقم‌های بی سابقه دست پیدا کرده بود، در این هفته سیر نزولی داشت و در حقیقت جاذبه خرید طلا در بازار‌های جهانی از دست رفت؛ علت آن نیز این بود که باتوجه به بهتر شدن شرایط سیاسی جهان و آرامش ایجاد شده در برخورد‌های نظامی خاورمیانه، طبیعتاً تقاضا برای خرید طلا به جهت سرمایه‌گذاری کاهش پیدا کرده است. بر همین اساس این هفته، قیمت جهانی طلا با ۴۰ دلار کاهش، روز گذشته (پنجشنبه) به ۲۲۹۷ دلار برای هر اونس طلا و رسید.

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با ایسنا ادامه داد: از سوی دیگر در یک هفته اخیر که سیر نزولی قیمت اونس جهانی را داشتیم، نرخ ارز در اخل نیز روند کاهشی داشت؛ هرچند که در برخی روزها، نوسان افزایشی را هم تجربه کرد، اما در مجموع طی یک هفته اخیر نرخ ارز کاهشی پیش امد؛ بنابراین این دو عامل سبب شد که تغییراتِ کاهشی مختصری در قیمت سکه و طلا را شاهد باشیم.

تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات سکه و طلا

وی در رابطه با آخرین قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: روز گذشته (پنجشنبه) در آخرین معاملات، سکه تمام طرح قدیم ٣٨ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان بود و به نسبت ابتدای هفته ٣٠٠ هزار تومان کاهش داشت. قیمت سکه تمام طرح جدید که در جریان نوسانات تا ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان (در این هفته) نیز بالا رفته بود، در آخرین معاملات روز پنجشنبه ۴١ میلیون و ٨٠٠ هزار تومان بود که به نسبت اول هفته، تغییری نداشت. نیم سکه نیز با ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات به ٢۴ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان رسید.

اوتصریح کرد: علیرغم روند نزولی قیمت سکه و طلا، اما افزایش تقاضا برای قطعات کوچکتر سکه (ربع سکه و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی) سبب شد که این قطعات کوچکتر نسبت به ابتدای هفته، افزایش بها را تجربه کنند. ربع سکه با ٣٠٠ هزار تومان افزایش هفتگی به ١۵ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان رسید. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز به نسبت ابتدای هفته با ٢٠٠ هزار تومان افزایش قیمت همراه و در آخرین معاملات، هفت میلیون و ٣٠٠ هزار تومان دادوستد شد.

کشتی‌آرای ادامه داد: قیمت هر مثقال طلای آب شده (١٧ عیار)، با نوسانات معمول بازار ٢٠٠ هزار تومان کاهش هفتگی داشت و در پایان هفته قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار ١۵ میلیون و ٣٠ هزار تومان بود.

علی‌رغم کاهش قیمت‌ها، حباب سکه بزرگ‌تر شد

نایب‌رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: همانطور که اشاره شد، افزایش تقاضا برای خرید سکه، سبب شد که حباب سکه نیز این هفته با افزایش همراه باشد و ۵٠٠ هزار تومان افزایش پیدا کند؛ در آخرین معاملات پایانی هفته، قیمت هر قطعه سکه هفت میلیون و ٨٠٠ هزار تومان دارای حباب بود.

وی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که این روز‌ها در اتاق ارز و طلا، سکه نیز حراج و واگذار می‌شود، اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌یک از این سکه‌هایی که در اتاق ارز و طلا به فروش می‌رسد، تاکنون به بازار برنگشته است؛ بنابراین بازار تقاضای طبیعی خود برای خرید سکه را دارد و از همین روی هم هست که حباب سکه این هفته با افزایش همراه شده است. سکه‌هایی که در فروردین ماه توسط بانک مرکزی فروخته شد، هنوز به بازار عرضه نشده و هرکسی که خریداری کرده، نزد خود نگه داشته است.

به گفته‌ی این کارشناس بازار سکه و طلای کشور، در حال حاضر، باتوجه به سیر نزولی نرخ ارز در بازار و فاصله از عدد‌هایی که پیدا کرده بود، سطح دادوستد‌ها در بازار عادی، به دور از هرگونه التهاب و کاملا منطقی بوده است و هیجان خاصی برای خرید و فروش مشاهده نشده است.

کشتی‌آرای برای هفته پیش‌رو نیز پیش‌بینی کرد: بنظر می‌رسد که هفته ابتدا نیز شرایط به همین صورت باشد. قیمت جهانی طلا تا این لحظه (جمعه) نوسان خاصی نداشته و بازار ارز هم که در ثبات نسبی به سر می‌برد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که قیمت سکه و طلا در همین محدوده‌ها باقی بماند.

tags # قیمت طلا ، قیمت سکه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد