Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -سه منطقه پکن، ژانگجیاکو و یانکینگ در کشور چین از چند روز دیگر میزبان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هستند و قرار است کاروان اسکی کشورمان از چند روز دیگر راهی پکن شوند.

عباس نظریان و بهرام ساوه شمشکی رئیس و دبیر   فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی قرار است فردا شب راهی این کشور شوند و ورزشکاران سه شنبه هفته جاری راهی این بازی‌ها می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پکن اولین و تنها شهر جهان است که هم میزبان بازی‌های المپیک تابستانی و هم زمستانی (۲۰۰۸ و ۲۰۲۲) بوده است.

حدود ۲۹۰۰ ورزشکار طی  ۲ هفته در ۱۰۹ رویداد در بازی‌های المپیک زمستانی به رقابت خواهند پرداخت.

بازی‌های المپیک زمستانی در سه بخش (دهکده) در بیجینگ (پکن)، ژانگجیاکو و یانکینگ برگزار می‌شود. طبق اعلام میزبان قرار است تا دهکده پکن بعد از پایان بازی‌ها به آپارتمان‌هایی برای فروش و یا اجاره و دهکده‌های ژانگجیاکو و یانکینگ به هتل ها، آپارتمان‌ها و مجموعه تجاری ورزش‌های زمستانی تبدیل شوند.

گفتنی است کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها با سه ورزشکار عاطفه احمدی، حسین ساوه شمشکی و سید ستار صید حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید

افتتاحیه دهکده بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی اسکی فدراسیون اسکی بازی های المپیک زمستانی بازی های المپیک زمستانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمیدرضا واحدنژاد افزود: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او تأکید کرد: این کاروان ۹ اردیبهشت‌ ماه‌ امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پروازهای حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی