Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:04:37 GMT

مانه به دیدار برابر گینه استوایی می‌رسد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۵۲۸

مانه به دیدار برابر گینه استوایی می‌رسد

سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال، می‌تواند تیمش را در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا همراهی کند. 

به گزارش "ورزش سه"، سنگال در مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا به مصاف کیپ‌ورد رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسیده و به مرحله بعدی صعود کند اما این پیروزی به قیمت مصدومیت سادیو مانه تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این ستاره لیورپول پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش در دقیقه 63 این بازی با سر به دروازه‌بان حریف برخورد کرد و مجبور به ترک میدان شد، چرا که به نظر می‌رسد شدت این ضربه باعث شده که او حالت عادی نداشته باشد. 


این بازیکن پس از آن به بیمارستان منتقل شد و آزمایش‌های مختلفی روی او صورت گرفته اما پزشکان تیم ملی سنگال تایید کردند که هیچ مشکلی در این آزمایش‌ها دیده نشد و همه چیز حالت طبیعی دارد. 


دکتر عبدالرحمان فدیور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:« تمامی نشانه‌ها و علائمی که این بازیکن در زمین داشت از بین رفته است. شرایط او به دقت تحت بررسی قرار دارد. همه موارد در سیتی اسکن گرفته شده از این بازیکن طبیعی است.»

 


حالا فدراسیون فوتبال سنگال اعلام کرده که مانه می‌تواند  تیمش را در دیدار برابر گینه استوایی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های‌ آفریقا همراهی کند. 


این مهاجم نیز تصویری از خود در صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و اشاره کرد که در حال آماده‌سازی برای بازگشت به میادین است. 


مانه یکی از امیدهای اصلی سنگال برای فتح اولین جام قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقاست که امسال در کامرون برگزار می‌شود. آنها پیش از آغاز این رقابت‌ها جز مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آمدند اما تا به حال در مقایسه با سایر مدعیان، عملکرد چندان قانع کننده‌ای از خود  به نمایش نگذاشتند.

تیم ملی سنگال سادیو مانه لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سنگال سادیو مانه لیورپول جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند