Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مسگرانی ظهر امروز در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: این دو فریضه مهم جزو موارد مورد تاکید رهبر انقلاب بوده که به نحوی مغفول مانده اند و لازم تا با اجرای ویژه برنامه های مختلف بیش از پیش شناسانده شده و در راستای احیاء آن گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایط روز جامعه به منظور ترویج این دوفریضه واجب لازم است تا استفاده از رسانه های نوین و به ویژه فضای مجازی بهره واستفاده کافی را برد که در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه ادارات شهرستانی آن نیز با تمام توان و امکانات آماده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی ادامه داد: طراحی و تهیه طرح های فرهنگی فاخر، اجرای برنامه های محتوایی در حوزه شعر، نمایش و تئاتر، اقدامات هنری و غیره از جمله مواردی است که می‌توان در قالب آن امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر معرفی کرد و این امر مطالبه جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می باشد که در قالب عقد تفاهم نامه مشترک به مرحله اجرا خواهد رسید.

مسگرانی تاکید کرد: آنچه در این تفاهم نامه مدنظر طرفین می باشد اجرای برنامه های تاثیرگذار و ماندگار است و از اجرای کارهای زودگذر و کم اثر خودداری خواهد شد.

در ادامه این دیدار دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان نیز با تاکید بر لزوم معرفی زیبایی های فریضتین در جامعه به ویژه در میان قشر جوان، اظهار کرد:  هنر ابزاری است که می تواند به خوبی معروف و منکر را در جامعه به مخاطب معرفی کند.

محسن اکبری ادامه داد: باید تلاش کرد در این مسیر به سمتی برویم که رساترین هنرها در خدمت ترویج این دو فریضه واجب فراموش شده قرار گیرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه پیش نویس تفاهم نامه مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگی هنری، سینمایی، رسانه و فضای مجازی تدوین شود تا پس از بازنگری مفاد و امضاء طرفین، در سریعترین زمان ممکن به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین